Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.03.21. 20:20 Gritty Goose

Tavaszi fáradtság...

...lenne rajtam, vagy mi a szösz!?

Élvezem a reggeleket, hogy szó szerint a hasamra süt a nap.
Igen, nem viccelek, hisz a 70 cm magas ágyam, na meg a nap sugarainak az esése..összehozza, hogy a pocakomon landol a kora reggeli fény.
A redőnyt felhúzva a szobámba ömlik a napsugár, bearanyozza minden szegletét.
Imádom!
Ma reggel is kitártam teraszajtómat és éreztem az ébredező sugarak erejét a bőrömön, szinte tölteni kezdte lemerült "aksimat".

Mert, hogy 20.00-kor már aludtam és most is azt érzem, fölösleges kínlódnom, lámpa lekapcsol és alvás. Lehető legjobban így járok el.
Nincs türelmem a lila oldalhoz, sem a facebookhoz, de még massengert sem nézem, elkerülöm, hogy bárkivel is kommunikálni kelljen.

Alapban mondhatom jó kedvem van, de mégis ma ismét egymásnak feszültünk (elmúlt 2 hétben 3x-ra) a fiú kollégáimmal.
Nem értem mi van velük, mennek a fejük után, istennek képzelik magukat, talán mert a fejünk felett kibukott egy csoportvezető és nincs kontrolljuk?!
Nem tudom, de ez így nem lesz jó!
Eldöntöttem nem fogok vitázni, de a lendületemből is visszaveszek, ha annyira okosak, akkor csinálják...én mint jó pincsi kutya majd bólogatok és azt csinálom amit mondanak. Szarok rája lesz, nem kézben tartás és megoldás. Oldják meg Ők, én csak várom az utasításokat...ha már Ők olyan nagyon tudják!
Tudják meg, milyen amikor nincs mellettük segítség, támogatás, csak mögöttük egy kishangya...mert láthatóan most ezt akarják.
Megkaphatják.
Na meg...bekaphatják.

És nem, nem azért mert pasik, hanem mert ... Csernus úgy szokta mondani, felnőttnek látszó...kispöcsök!

Jaaa...ha már pöcsök!
Nem, szerencsére nincs újabb idióta jelölt.
Talán annak köszönhető, hogy képtelen vagyok értelmesebb beszélgetésekre. Látom már előre...jön ez a kérdés, jön az a kérdés, és már jön is a szöveg...én meg nem akarom! Nem akarom újra és újra elmagyarázni...egy nőt meg kell hódítani...akár kapcsolatnak akarjuk, akár csak dugni.
A használati tárgynak is vannak érzései...bassza meg.

Hogy én most nyűgös vagyok?
Jaaaa!
Igen...
Hogy azért mert keféletlen lennék?
Na azt most nem mondanám...sőt...a Mikulás röhögne rajtam, ha most a libidóm a tetőfokára hágna.
De nem teszi! Szerencsére!!!

Szimplán kimerült, lemerült, nyűgős vagyok!

Igazán jövőhéten szeretnék egy Mr.Böngyöris töltést. Az legalább nem komplikált (nekem!) már!
Nem zűrős!

Csak jó és kész!

 

Szólj hozzá!

Címkék: vita hétköznapok munkahely hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr312359829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása