Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.03. 13:32 Gritty goose

Jól sejtettem, sértődés lesz (lett!) a vége! :-(

Tegnap beszéltünk, kérdezett, válaszoltam...éreztem, hogy a szilveszteri buli témánál blokkolt, hűvös lett, elköszöntünk.

Ma levelet kaptam, melyben leírja, hogy nagyon rosszul esett neki, hogy annak ellenére, hogy tudtam, hogy nagyon szeretne Ő is menni valahova szilveszterkor, nem szóltam neki, főleg, azok után, hogy kiderült, hogy mégsem házi buli lesz, hanem szórakozóhely.
Nekik nincs baráti társaságuk, ha mennek, akkor csak is velünk, így még rosszabbul esett neki, hogy nem szóltam.

Hm....erre mit lehet mondani?
Mondjam azt, hogy én ezt már akkor tudtam, amikor kérdezett?
Vagy mondjam azt, hogy az általuk szervezett tavalyi szilveszter után, inkább választok olyan társaságot, akik tudnak és szeretnek is bulizni, táncolni?

Egyébként meg árulja már el nekem valaki, meddig kell felelősséget vállalni a másik jó kedvéért? 
Barátom, de miért tesz felelőssé a saját bezárult kis életéért? Miért tőlem várja az Ő kimozdulását, jó kedvéét, társasági életét?
Ha tudja, hogy csak mi vagyunk nekik és ez Őt zavarja, miért nem tesz érte, ellene?
Nekem soha életemben nem jutott volna a másik barátnőmet (Miss F.-et) számon kérni, hogy miért találkozgat, nyaralgat, teázgat másokkal?!
Közös barátnőnk eltávolodása kissé más volt, mert akkor ránk soha nem volt ideje, de másra volt. Itt Mrs.Cs. nem ezt tapasztalhatja, mert én ráérek, mikor találkozni akar, az hogy nem jön össze, az sem rajtam múlik, hanem a gyereken, vagy a daduson.
Szóval, most kissé kiakadtam.

Tudom, önző vagyok, de ez azért szerintem nem az én hibám, hogy neki nincs társasága, és ezért nem engem kellene előszedni, mert otthon maradtak hoppon.
Nem szóltam, mert eszembe sem jutott, a nagy szervezés, kavarás közben nem volt eszemben, hogy ha már nyilvános hely, akkor Ők is jöhetnének. Ráadásul a tavalyi és 3 évvel ezelőtti szilveszter után egyértelmű, hogy nem táncos lábúak, akkor minek hívjam olyan helyre, ahol csak a falat támaszthatja, hisz leülni nem lett volna lehetősége. Ezzel meg csak a mi hangulatunkat is befolyásolta volna.

Most magyarázzam neki, hogy fogja már fel, más élethelyzet?!

Szólj hozzá!

Címkék: mrs.cs.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr432556978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása