Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.04. 15:22 Gritty goose

Jött egy kérdés...és elgondolkoztam...a válaszom összetettebb.

"még mindig nincs szeretőd? miért? ebből is akkora kérdést csinálsz?"

Mondhatnám azt, gyorsan és egyszerűen, hogy nem nincs, mert szeretnék szeretőt, de nem mindenáron!
Ez így is van, de tudom, hogy ez nem elég, nem egy kielégítő válasz.

"Ekkora kérdést?" Hm...mekkora? Miért kisebb kérdést kellene belőle csinálnom?
Nem hiszem! Csak egy olyan embernek szavazok bizalmat, akit nem ismerek, aki akár tönkre is teheti az egyébként biztos hátteremet.
Igen, képes vagyok ezer szempontból megvizsgálni a dolgokat, na jó, hanem is ezer, de elég sok oldalról. De ezt azt hiszem már részleteztem itt.:-)

Az, hogy itt leírom sírálmaimat, nem azt jelenti, hogy én egy sírdogáló, összetört, tehetetlen, élhetetlen, szerencsétlen perszóna lennék. Nem tartom magam áldozatnak, sem a szexualitás oltárán, sem az elnyomás pallóján.
A naplóm, az napló, a lelkem bugyraiban forrongó negatív dolgok kivetülése. Ennek ellenére nem kell sajnálni, sőt, nincs is szükségem rá, nem ezért teszem nyilvánossá.
Tudok tökös csaj lenne, ha akarok, és szükségét érzem.

Hogy miért nincs?
Mert talán a testem érzi, de az agyam nem annyira, hogy KELL NEKEM EGY SZERETŐ!
Tudom, hogy veszélyes vizekre is lehet evezni egy szeretői kapcsolattal, csak simán ha vesszük Ifigenie, vagy Kócos naplóját, az is arra figyelmeztet, hogy megfontolandó ez a szeretői kérdés. De tudom, ha ott lesz az idő, mikor a szenvedély ismét lángra kap bennem, akkor nem fog semmi és senki visszatartani, főleg ha szembe jön velem az a férfi, aki még fokozza is a vágyat bennem.
Most az angol igencsak leköti a figyelmemet, energiámat, és legfőképpen az IDŐMET.
Péntek délutánok, amik szabadok, de nincs időm keresni, csattogni, csipogni.

Nem rohanok sehova, nem kapkodok, és nem esek kétségbe, nem kezdek eszeveszett kergetésbe és hajszolásba.

Tudom, hogy van olyan férfi, aki hasonló dolgokra vágyik, mint én, és az értékrendje sem áll távol az enyémtől, sőt, külsőleg is megmozgat, csak még nem jött el az idő, hogy egymásra találjunk.
Most nekem is másról szól az életem, ezt most tudomásul veszem. Az angol a legfontosabb, mert maholnap már nem lesz állásom, és elég hátrányos helyzetbe kerülök a munkaerő piacon nyelvtudás nélkül. Ezt a minimális időt, nem a testem kényeztetésével kell töltenem, hanem az elmém fejlesztésével. Lehet, hogy ez nem mindenki számára egyértelmű és érthető, de nekem ez most nagyon fontos feladat!

Hát ezért nincs még szeretőm!

Jaaaa....meg azért sem, mert válogatós vagyok!:-))))))))))))))))))))))) Ezt meg nagyon jól tudom....de a kémia, az kémia...csak az számot ebben az esetben!

Szólj hozzá!

Címkék: szerető


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr272560090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása