Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.26. 12:56 Gritty goose

Szörnyen fáradt vagyok...

....de egyébként jól vagyok, köszönöm.

Még csak 4 hete nyomjuk aktívan ezt az angolt, hétfő, kedd, csütörtök, de nagyon fáradt vagyok.
Tegnap este is azt éreztem, feladom, nem csinálom tovább.
Olyan fáradtság telepedett rám, hogy nyomasztott. Az órán még tudtam figyelni, de hazafelé a buszon csapongtam, így elővettem a füzetet, amit lehet, még alvás előtt tegyem helyre, mert egyébkén megint zakatolni fog.
Még mindig angolozok alvás helyett, de már nem zakatol, nem riadok fel rá, csak lágyan, sejtelmesen ott kúszik az agyamban. Tudom, hogy ott van, mikor felébredek, visszatudom mondani, mivel foglalkoztam. Ennek köszönhetően biztos vagyok abban is, hogy nem tudok mélyen aludni, vagy ha igen, akkor is csak rövid ideig.

Tegnap hazaértem, kedvesem már belefeledkezett egy filmbe. Előzetest nézve, tudtam, hogy ez Őt érdekelni fogja, engem meg nem annyira.
Odabújtam hozzá, megvakargatta a hátamat kicsit, mert én azt annyira szeretem.
Jól esett, nem aludtam el, mert az agyam még zakatolt.
Nem vette észre, azt hitte már alszom.
Végül kivonult a nappaliba, hogy engem ne zavarjon, de kíváncsi a végére.
Valahogy úgy éreztem, hogy vágynék egy kis orgazmusra, de most képtelen vagyok tenni is érte, vagy szólni, vagy kérni, vagy raplizni, mert a tévét nézi a puncim helyett.
Agyban persze tudtam, hogy ha most lenne erőm és dorombolnék, mint egy bagzó macska, akkor is a film győzött volna. De most ez sem zavart.

Hétvégén szeretnék egy kicsit ejtőzni.
Egy kis meleg vizes program nem ártana, egy nagyobb alvás, és sok-sok beszélgetés. Na meg egy friss és tiszta agy, mely hamar és sok mindent befogad.

12 komment

Címkék: hétköznapok kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr652615186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.26. 13:25:24

ezt akár én is írhattam volna :)

Gritty goose 2011.01.26. 13:51:59

@díva naíva: Akkor most nem tudom ....sírjak vagy nevessek?!
(hogy nem vagyok egyedül)

díva naíva 2011.01.26. 13:55:13

@Csak_egy_lány: most gondolkozom... a nevetés hízlal, a sírástól meg karikásak lesznek a szemeim, hm-hm... nem is tudom :)

Gritty goose 2011.01.26. 14:29:28

@díva naíva: Inkább vállalom a plusz kilókat....de nem bírom ki kacagás nélkül!:-)))))))))))

Karika meg már így is van, nem kell ahhoz sírás, megteszi az angol!:-)

díva naíva 2011.01.26. 14:36:38

@Csak_egy_lány: én nem akarok plussz kilókat, egy vagyon volna lecserélni a ruhatáramat :)))

Nekem most épp a pénteki orosz vizsgára kéne készülnöm, de a cica elvitte a motivációmat :)

Gritty goose 2011.01.26. 14:40:52

@díva naíva: Akkor majd én kacagok helyetted is, nekem már mindegy, hogy mennyi +kiló van rajtam.:-)))

díva naíva 2011.01.26. 14:41:58

@Csak_egy_lány: láttál te már dagadt dívát? :D

díva naíva 2011.01.26. 14:49:06

@Walmer: maradok marilyn, nem szőkén, nem bután :) alkatilag és naivitásban ő viszi a primet :))

Gritty goose 2011.01.26. 15:18:57

@díva naíva: Na ne kezdjünk el versengeni, mert szerintem én nyernék azokkal a számokkal.:-)

díva naíva 2011.01.26. 15:27:13

@Csak_egy_lány: dehogy versenyzem :)) én max. magammal vagyok hajlandó versenyezni :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.28. 19:01:33

nálunk sem hű de gyakori az a dolog mostanában. de hogy visszautasítson, ha kezdeményezek?? mondjuk megválogatom, mikor próbálkozom :D
szóval a viccet félre téve, ebbe azt hiszem hamar bele lehet halni... de te jól bírod, te lány...
süti beállítások módosítása