Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.04.14. 17:00 Gritty goose

Tavaszi fáradtság van rajtam...

....pedig most aztán eszek annyi gyümölcsöt és zöldséget, hogy lassan lapát füleim és hatalmas fogaim nőnek.:-)))))

Mozgok, iszom, méregtelenítek, alszom....napozom...mi kell még?
Még is fáradtnak, lestrapáltnak, depisnek érzem magma.
Nem, nem a tegnapi miatt.
Általánosan.
Rossz kedvű, nyűgös, csendes, levert, álmos vagyok.

Utálom így magam, na ná, hogy így nem is kellek senkinek.:-)

Pedig, már megint kevesebb lettem, mint voltam. Legalább a fogyókúrában van eredmény és sikerélményem.:-)
Reggel később keltem, ráérősen megkávéztam, kiélveztem a tejes kávé ízét.:-))
Majd futtában meglocsoltam a leandereimet, melyek csak úgy, mint a katonák sorakoznak a falmentén.:-) Ez a hideg nem hiányzik nekik, de a mostani napsütés kárpótolja Őket.:-)
Reggel még eszembe sem jutott, hogy de jó lenne otthon maradni és kifeküdni majd a fűbe. Hideg, vizes, nyirkos volt minden, csak a virágjaim földje nem, a szél kiszárította őket.
De most...legszívesebben levetném magamról az összes ruhadarabot és kiheverednék a szép haragos zöld fűbe.:-)
Pihenni, aludni. Már nincs hideg hozzá, a napnak már van annyi ereje, hogy egy szélmentes területen ne fázzon az ember meztelenül se.:-)

Na megyek a belváros bűzében, estig tartó elfoglaltságomra.:-(

3 komment

Címkék: fogyi


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr262826118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kávéfüggő · http://www.kavefuggovagyok.dxn.hu 2011.04.14. 18:43:57

Hm, én is szeretek kávézni.
Mondjuk, ha depis vagyok, vagy rosszkedvű, akkor nem a kávéhoz menekülök. Inkább Ricky Martin csumára, és nekiállok takarítani. Egyrészt mozgás, másrészt kiváló terápia:)

Gritty goose 2011.04.21. 15:54:43

@Kávéfüggő: Sok nőnek ez egy jó terápia....nekem a takarítás nem old meg semmit. Inkább a tánc.:-)

Kávéfüggő · http://www.kavefuggovagyok.dxn.hu 2011.04.28. 11:58:26

Igen-igen, a tánc is jó.
De az minden nap.
Délelőtt elég sokáig szól a rádió, latinosra még a gépet is hajlandó vagyok itt hagyni:)
süti beállítások módosítása