Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.09.01. 11:10 Gritty goose

Álmodtam egy...

…na nem „egy világot magamnak, s itt állok a kapui előtt”.
…régi helyzetet, régi történetet, régi ismerőssel.
Most, csak egyszerűen, prózaian írom le, mert most nem érzem magamban „az írói vénát”.

Régi falak vettek körbe, melyet már rég nem láttam…egy régi, ismerős szempár figyelte minden mozdulatom. Ismerős a helyszín, mégis más, van, ami nem változott, de van ami teljesen új és ismeretlen. Mosolygott a kíváncsiságomon és azon, hogy hol erről, hol arról régi emlékek törtek rám.
Majd átölelt, megcsókolt és kezdeti visszafogott csókja egyre hevesebb lett, keze kalandozott testemen, ruhám alatt. Igen hamar egyértelművé vált, hogy férfiassága csak arra vár, hogy megszabaduljon a ruha szorításától.
Gyors tusolás, ajtófélfának dőlve élvezettel követte mozdulataimat. Szeme csillogott és mindent elárult. Tudtam, hogy erre vágyott már jó ideje, hogy maga a látvány is tűzbe hozza, nem kell sem szó, sem érintés, elég, ha csak nézhet.
Ágyra fektetett és magához húzva a lábaim közé nyúlt és igen határozottan a lényegre tért. Tudta, hogy miként kell hozzám érnie, hogy ha egyik lábamat és kezeimet lefogja, attól beindulok. Játszott a testemmel, de hagyta, hagy sikítsak a fülébe, mikor az élvezet csúcsán jártam. Egy gyors pózváltás és magamhoz sem tértem máris a lábam között térdelt, ismét egy újabb orgazmus felé terelt. Így sokkal jobban látta testem és annak reakcióit, szabadabb voltam, így az orgazmus mikor birtokba vette testem, minden porcikám remegett. Mivel nyelve el volt foglalva, egyik keze a mellemet markolta a másik pedig a hüvelyemben a G-pontomat ingerelte, így csak a szeme beszélt, de az nagyon, csillogó szeme elárulta önelégültségét. Meg volt elégedve, tudta, hogy maximálisan kielégített, mint oly régen.
Lábam közé nyúltam és éreztem mindenem nedves. Még simogatott és érezte, azt, amit mindig is imádott bennem….lucskos voltam, azért, mert kielégített. 

És az óra megszólalt, kábán lenyomtam, majd a takaró alatt éreztem testem remegését és nedvességét.

Szólj hozzá!

Címkék: szex illúzió


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr713195016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása