Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2013.02.25. 17:52 Gritty goose

Imádom ezt...

...az illatot.

Reggel a pirkadat előtt már kint vagyok, csak egy kicsit, a kötelesség szólít.
Kellemes lágy szellő fogadott és a mező, a fák, a föld illata.:-)
Álmosan ugyan, de a lelkemben mosolygósan, megborzongva csodáltam az ébredező természetet, a reggelt.

Este szürkületben értem már haza...és a reggeli illat még megmaradt.:-)

Igaz, valaki már képes a nedves levelet, fát, gazt égetni, amit büntetnék!

De most nem hagytam kedvemet szegni.:-))))))
Álltam a teraszon és szemléltem a feljövő csillagokat és a teli holdat.
Isteni érzés.:-)))))

Bár nem tagadom, egy telefon csörgéstől még jobban érezném magam.
De erre a hétre tudatosan készítem magam, nem lesz csörgés, nem lesz semmi, maradnak az álmok és a vágyakozás.

Nem hagyom, hogy a jó kedvemet bármi is szegje.:-)))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: öröm hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr295105442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása