Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.28. 20:42 Gritty goose

Bubble bár...

...ahova hetekkel ezelőtt el akartam volna menni, csak nem volt kivel!

Ma sikerült eljutnom az egyik táncos fiúval és Miss Szövetségessel.:-)

Nagyon jól elbeszélgettünk. Nem voltak mélyenszántó gondolatok, de azt kell mondanom, kellemes társaságban töltöttem a délutánomat.:-)

A tea?!
Na azt azért mindenki kóstolja meg.:-)
Jázmintea alapot kértem hidegen, mangó ízesítéssel és eper golyókkal meg ananász kókusz csíkokkal.
Az eper golyócskák isteniek voltak, mikor a szánkban kipukkadtak.:-)

Holnap 2 személyes medvehagyma szedésre megyek. Azt hiszem itt lesz az ideje, hogy az exet helyre tegyem, mert nagyon nem akar túllépni rajtam. Egy részről érti, fogja, hogy elköltöztem és ennyi, vége. Másrészről meg nem akar elszakadni, reménykedik, csak nem tudom miben!?
A héten már kezdett terhessé válni az esti bejelentkezései, becézgetései chatben. Nem kell, nem akarom, nem biztatom, nem adok olyan jelet, hogy van remény.

Na de a mai nap ettől még jó volt.:-)))))

Másodállást keresek és tegnap hívott a volt kolléganőm, hogy a főnökség várja a hívásomat.
Ma rá is csörögtem new_boss-ra. Jól esett, hogy pár csörgés után úgy jelentkezett be, hogy tudtam, meg van a számom még neki.:-)
Elmondta, hogy másodállásra nem, de teljes állásban bármikor 2 különböző munkaterületre is visszavenne, csak az anyagiak a kérdés, hogy mennyi az ÁRam!?
Mondtam, sok...sejtem, hogy nem tudja megfizetni, még azt sem, amit most keresek az új helyemen, nem hogy ezt még emelje, hogy el is gondolkozzak a váltáson!
Nem azért kell a mellékállás mert rosszul keresek itt (bár ezen a szinten, más cégnél magasabbak a jövedelmek), hanem mert a családi kedvezményt és a családi pótlékot nem fogom kapni májustól.
Ami elég érvágás így albérlet mellett....és még 2 évig nem is fog rendszeres jövedelemmel rendelkezni a gyerek.
Érti, azért várja a fizetés igényemet.

Hm...számolok majd, osztok szorzok, hogy a mostani ugyan hajtós, de nem stresszes munkámat mennyiért lennék hajlandó lecserélni egy ismert bolondokházára?!:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: múlt élményeim new boss


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr405883739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása