Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2015.07.12. 11:06 Gritty Goose

Technikai malőr...

...okán (kicsi segítség után), ismét itt vagyok.

Tudom, tudom sok mindent kihagytam az életem előző fél évéből.

A leglényegesebb, hogy a laskásom 95%-an kész, és jó pár hónapja boldog tulajdonosa és használója lettem.:-)
Végre, a SAJÁTOMban lakom és élvezem. :-D
Igen, még nincs kész, mert az anyagiak meghatározták, hogy meddig nyújtózkodhatom.
Van még mit pótolni, de az már (a többihez képest) apróság.
És utána még jöhet a csinosítás. :-) Képek a falra, függöny, különböző designe elemek a helyiségekbe.
De ez már apró, ahhoz képest, amin keresztül ment a lakás.:-)
Régi tulaj rá sem ismert a képek alapján a lakásra...:-)Én sem ismernék rá.:-)

Az asztrológusom felhívta a figyelmet, ez az év a lakásról fog szólni...és valóban.:-)
Nincs nyaralás, nincs nagy érzelmi kilengés, csak a lakás és általa nyújtott elégedettség, nyugalom.:-)
Imádom mikor esténként kiülök az erkélyemre és csodálom a csillagokat, időnként a felszálló repülőket, madarak dalolnak és a tiszta levegő átjárja a tüdőmet. Csend és nyugalom honol a telepen. Mintha egy paradicsomba költöztem volna be.:-)
Vettem az erkélyre esti fényeket, az kellemesen világít, nem jönnek a szúnyogok, így kellemes félhomályban ücsörgök és elkortyolgatok időnként egy pohár bort.:-)
Mi kell ennél több???!! :-)

Most még egy minden elsöprő szeretkezés sem hiányzik.
Na nem mondom, hogy még mindig alszik a libidóm, mert akkor hazudnék.De most jól vagyok, időnként kellemes élményben van részem egy kedves ismerős által, így nincs frusztráltság, nincs veszekedés és vita a KedveS-emmel. Nem csesztetem, hogy "mi lesz már"?! :-)
Igaz, egy kiadós, méretes élményben lehetne már részem, mert az ismerős nem lett megáldva sok mindennel, így nem igazán gyűrögetjük a lepedőt, csak kellemesen csúcsra jutunk.
Ami MOST jó!
Később meg majd meglátjuk.:-)

Azért Mr. Kék még mindig hiányzik...magasra tette a mércét.
Most egy kicsit körbenéztem egy konkrétan szexre alapuló kereső oldalon...de nekem ez nagyon nem tetszik. Értem én, hogy ha csak szex, akkor érzelmek nélküli együttlét, egyébként már másról beszélünk...de nekem ne tolják az arcomba kéretlenül a farkukat a pasik. Miért gondolják, hogy a nők ettől beindulnak?
Beindulok, ha agyban már megdugott és az arca, mosolya, szeme látványa a bugyim elkezd nedvesedni.
Egyébként nem érdekel egy csupasz, vagy fazonra nyírt álló, merev farok látványa. Nekem kell előtte más egyéb kellemes benyomás.
Tény, jobb mielőbb kideríteni, hogy a lehetséges jelölt milyen méretekkel van ellátva, de ahhoz nem kell kép.:-)
Bízom benne, megtalálom most is a nekem maximálisan megfelelő jelentkezőt. Egy Mr. Kék klónt.:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: hiány szerető


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr587619560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása