Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2015.07.15. 19:41 Gritty Goose

Körbenéztem a húspiacon...

...és rosszul lettem, hogy mennyire szét esett a lovebox.hu oldala, a többi oldalakon meg szinte ugyanazok az arcok mosolyogtak rám, mint 2 évvel ezelőtt.

Nem hajt a tatár, most nyugalmat érzek, de tudom, hogy ez a vihar előtti csend.:-)
KedvesM-től már nem várok el semmit, sőt, nem is hozom szóba, nem is célozgatok. Meg vagyunk hétvégenként, mert ugye össze nem költöztünk, így a hétvége a miénk, a többi napokon meg élhetem az éltem, lelkiismeretemmel fűszerezve.

Az most nagyon nincs, miután sok mindenen túl vagyunk és Ő most sem próbál a kedvemre tenni, változtatni a helyzeten, így megyek a libidóm után és azt hiszem keresek egy szeretőt.
Na igen, a helyzet változatlan, megint szeretőt keresek.
De nem mindenáron és nem görcsölök rá. Regisztráltam egy oldalra, mely kifejezetten erre "szakosodott", majd meglátjuk mi sül ki belőle.

Egy biztos, 3 napos regisztráltságom alatt megtapasztaltam, hogy itt sem különbek a pasik. Nagy része nagy szájú puha pöcs, aki csak álmodozik egy kiadós orgazmusról, de anya szoknyája mellől még sem mer eljönni egy kis pásztorórára. Inkább sok képet begyűjt, szexchat-el és közben kényezteti magát.
Nem tudom ez miért jó nekik?!
Tény, meg nem csalta, ki nem kell mozdulni a lakásból, lebukás veszélye nincs és maradhat az anonimitás felhőjében.
Hogy kit ver át? Szerintem elsődlegesen önmagát.

Mindegy is, én nem ezekre az emberekre vagyok kíváncsi.
Most vettem egy SIM kártyát, meglátjuk, hogy ki a szájhős és ki gondolja komolyan?! :-)

Szólj hozzá!

Címkék: hiány gondolataim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr737630822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása