Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.01.16. 10:50 Gritty Goose

Érzéki örömök a tányéron...

...című előadáson voltam.

Nos, az előadás miről szólt és minek volt beharangozva...na az már más kérdés.:-)

Amiért elmentem az a kíváncsiság, miért is arra a csokira vágysz, mi a mögöttes tartalma, vagy miért éppen sósat vagy csípőset kívánsz?!
Az előadás eme részre annyira nem tért ki. A végén valaki be is kérdezett és jelezte, hogy jó-jó, csak erről is kicsit beszélne, hamár így volt meghirdetve?!
Kaptunk egy 2 perces bull shit-et, de konkrét dolgot annyira nem tudtunk meg.
De nem mondom, hogy nem éreztem magam jó és fölösleges idő és pénz kidobás volt, hogy elmentem.
Tény, főleg inkább férfiaknak való ez az előadás, ill. azon nőknek, akiknek a szexuális kultúrájuk elég alacsony.
Volt is egy kis "parázs vita" az előadó és egy hölgy között.
Mert, hogy ugye az étkezés, és a szexualitás volt párhozamba vonva...és a tálalás milyen fontos...nos a női test csomagolása is fontos.
Erre a nő közölte, hogy már pedig Ő nem szereti a csipke csodákat és a merevítős szoros kényelmetlen kreálmányokat. És Ő pedig nem vesz ilyet fel egy pasi kedvéért sem.
Az előadó kedvesen, hosszasan kicsit próbálta megértetni vele és rávezetni, hogy a szex is öröm adás és kapás. Vannak dolgok, amiket nem mindig magunk miatt teszünk, hanem a másik kedvéért...
Na meg, vannak kényelmes, nagyon puha csipke csodák is, csak meg kell találni és valószínű nem a kínai piacon található portékák között. A nő puffogott. Nem láttam az arcát, csak a haját és a hangját...amiből számomra az jött le, hogy egy jó ötvenes hölgy...a konzervatívabb, de korát nem elfogadó táborból.
Nagyon bosszantott, hogy valaki ennyire önző és maradi...és ezt még büszkén, zászlóként maga előtt lengeti.
Akkor beleszóltam a beszélgetésükbe mert a jelenlévők is már elkezdtek duruzsolni és érezhető volt a feszültség...jeleztem, hogy azt a csipke csodát nem feltétlen kell a párunk, férfi, randi miatt felvenni. Előadó rögtön ráharapott, hogy akkor miért kellene felvenni? Én miért veszem fel?
Mondtam, magam miatt, mikor reggel azt érzem, hogy kicsattanok, pezsgek, jól érzem magam a bőrömben, akkor magam miatt, hogy még fokozzam ezt az érzést, felveszem...és egész nap kívánatosnak érzem magam, a lelkem szárnyal...és nem azért mert este randim lesz. Hanem mert "selyempapírba" csomagoltam aznap a testem és általa a lelkem.
Sikerült így el is kanyarodni a témától és a hölgy lejjebb is adta a hangzatos pufogását.:-)
A másik ok, amiért elmentem, hogy ez egy esemény volt, ami szembe jött velem a neten szörfölve.
Meglepődtem, hogy elég sok férfi volt közöttük. Eddig azt vettem észre, hogy bárhova mennék, megyek, mind nők vannak. Ha én single pasi lennék, biztos ezeket az eseményeket vadásznám és előszeretettel látogatnám, annyit csajozhatnék, mint a csuda. Nos, ilyen eseményeket keresek, csak fordítva. Ahol a férfiak vannak nagy többségben és a hölgyek kerülik az eseményt, vagy nem látogatják. Na de hol van ilyen? A foci meccsek és a sport események. Na itt a nő, mint olyan megszűnik a férfiagynak.:-)))) :-( Úgyhogy ezeket kihagyom.
Viszont ezen az eseményen láthatóan sokan voltak, így jelentkeztem, elmentem.
Ugyan voltak, de párban, a maradék 4-5 single pasiról meg említést se tegyünk.:-)
Mindegy, egy élménynek, tapasztalásnak jó volt....
Bár, azért a vége felé ott dübörgött bennem a kérdés és a gondolat, hogy ez mind szép és jó...de hol van ilyen férfi???!!!
Szép, hogy az előadó erről beszél és láthatóan nem csak beszél, tudja is, mi az a fél órás orgazmus mentes szeretkezés, vagy a 3 órás együttlét, a magmegtartás és a multi orgazmus...de a gyakorlatban, az életben nagyon kevés férfi tudja ezt.

Lehet az én szexualitásom bármely szinten, ha partnert nehéz találni...nem hogy egy ilyen "elváráshoz".

Néha az ember lánya már azzal is megelégedne, ha egy kis fast foodhoz jutna...ahogy az előadó nevezte...és nem akar mindenáron egy 7 fogásos vacsorát, mert tudja, hogy akkor éhen hal, így akkor jöjjön étvágy csillapításra egy gyors kaja.

Szólj hozzá!

Címkék: szex gondolataim élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr818277038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása