Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.09. 13:17 Gritty goose

Gyere velem gondolkodni!!!!!!!!!!!! :-) - 3. rész

Harmadik szeretet-nyelv: AJÁNDÉKOZÁS

 

Ha a házastársunk elsődleges szeretet-nyelve az ajándékozás, könnyű helyzetben vagyunk: ez a legkönnyebben elsajátítható szeretet-nyelv.

 

Az ajándék kézzel fogható jele annak, hogy valaki ránk gondolt.

Nem az számít, hogy mennyibe kerül. Azért olyan becses számunkra, mert a szeretetet jelképezi. 

Létezik egy megfoghatatlan ajándék, amely többet ér, mint bármi, amit a kezünkbe foghatunk. Ezt nevezem önmagunk odaajándékozásának, vagy jelenlétünk ajándékának. A házastárs jelenléte a szükség idején mindennél többet jelent annak, akinek az ajándékozás a szeretet-nyelve.

Ha társunk szeretetnyelve az ajándékozás, akkor válságos pillanatokban a legnagyobb

ajándék, amit adhatunk, a jelenlétünk, ami a szeretetünk jelképe. Ha nem vagyunk mellette, nem érzi, hogy szeretjük.

Aki hasonlóan fontosnak érzi társa fizikai jelenlétét, annak azt javaslom, hogy ezt szóban is fejezze ki. Nem várhatjuk el, hogy házastársunk olvasson a gondolatainkban. Ha pedig így szól hozzánk: „Nagyon szeretném, ha ma este velem lennél" – vegyük komolyan ezt a kérést.

 

Azt hiszem, kevesebb férfi van, mint nő, akinek ez fontos lenne!

 

Néha, igen, nekem is jól esne egy kis ajándék. Ill. szoktam kapni…de a körítés kicsit gyengécske.
Mikor hoz egy virágot, mert meglátta és tudta, hogy ilyen még nincs otthon és biztos tetszene nekem.

Vagy minap a benzinkúton tankolásból úgy jött ki a shop-ból, hogy kezében egy zacsi, majd átadja nekem, hogy nekem vette.

Kedves, aranyos, jól esik, csak olyan ritka, hogy én balga, csak nézek rá ártatlan szemekkel és nem tudom hova tenni, ahelyett, hogy örülnék a dolgoknak.

 

Tulajdonképpen, be kell lássam, hogy az elején sem volt az a nagy ajándékozós típus. Csak az első randinkon volt rózsa, a többin már nem. Igen, ez nem az Ő stílusa.
Még szerencse, hogy nekem meg nem ez a szeretet-nyelvem.:-)))))

Ha gond van, akkor számíthatok rá, ott van mindig mellettem, ez jól működik.

Imádom is ezért.:-))))))))))))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr632435844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása