Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.12. 16:08 Gritty goose

Péntek van, és én még is otthon leszek!

Ilyenkor nem szoktam haza sietni, programot szervezek, vagy csak simán barátaimmal találkozom, esetleg moziba beülök, vagy könyvesboltba olvasgatok, teázom, de volt már, hogy egy ismerekedős talim volt.

Pénteken a párom is lazít, viszont olyankor én nem szeretek magányosan a hálószobában csücsülni, vagy netezni, ilyenkor olyan hasztalan időtöltésnek találom a netezést. Ezért inkább aktívan lazítok én is, hol ezzel- hol azzal.

Ma is lett volna egy mozis program, de tegnap lemondták, 3 főből az egyik, így még kettesben talákozhattunk volna, ami meg is volt beszélve.
De, most mondtam le.
Lázam van, torkom fáj, fejem hasogat és a láztól az izületeim is hasogatnak.
Nem érzem jól magam, de nem is vágok neki a hazaútnak, még meg várom a páromat, és együtt megyünk.

Fene egye meg, pedig szedem a C-vitamint, lehet későn kezdtem el szedni?!

Na ennyit a jó kedvről!:-(

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr892444679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociologus 2010.11.12. 18:12:27

Egy tanítványom ajánlotta az ezüst kolloidot, amikor így néztem ki. Nem nagyon hittem benne, de annyit mondta, hogy kipróbáltam. Adtak hozzá egy pumpás spicnit is azóta amikor érzem a betegség előszelét spiccelek a torkomba és visszafordul a folyamat, nem leszek náthás, köhögős, lázas.
Lehet, hogy nem ez használ, mindenesetre nem drága és valamiben hinni kell...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.12. 19:01:24

jobbulást!
állítólag a betegségnek nem annyira a c vitaminhoz van köze, mint inkább a lelkiállapothoz...

Gritty goose 2010.11.13. 08:47:36

@szociologus: Tegnap este egy feles a mézes pálinkából, 2 óra múlva egy feles, a kolloidból, majd 3 óra múlva még egy mézes pálesz.
Éjszaka meg nem tudtam aludni, akkor kolloidot spricceltem a nózimba, már is levegőt kaptam.:-)
Most nem köhögök, nyelni is jobban tudok. De még csak reggel van.:-)

Gritty goose 2010.11.13. 16:35:59

@éniskócos: Igen, én is ezen gondolkoztam!
süti beállítások módosítása