Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.24. 09:56 Gritty goose

Ólomkatonaként halad(unk) előre!

Tegnap kedd volt, a hét ama bizonyos napja, mikor a tévé nincs bekapcsolva, mikor csak halk lágy zene szól, és a gyertyák fénye világítja meg a lakást.

Az én párom, kedvesen, édesen bebújt mellém az ágyba.

Megvitattuk a napi és számomra elég fontos dolgot, majd elmesélte Ő is a napját.

Beszélgettünk a karácsonyról és a szilveszterről, eldöntötte, hogy idén akkor most már végre tényleg elmegyünk egy helyre karácsonykor.

Évek óta szeretnék elmenni, de eddig nem került rá sor.:-(

De majd most!:-)))))

 

Aztán rákérdeztem, hogy az elmúlt hetek alatt és a múltkori vallomása után, hogy érzi magát?!

Ebből egy 1,5 órás beszélgetés kerekedett.:-)))

Végre beszélt, mesélt, gondolkodott, megnyílt. Ismét megerősítést kaptam bizonyos dolgokban, amit én már évek óta tudok, látok, mondom, csak a némasága miatt nem kaptam visszaigazolást, vagy tagadást.

Még mindig azt látom, hogy fél, fél attól, hogy én egy törékeny lélekkel megáldott nőcike vagyok. Nem veszi észre, vagy nem akarja elfogadni, hogy sokkal erősebb vagyok, sokkal keményebb az a réteg ott a lelkem körül, sokkal jobban szeretem, mint hogy az őszinte szavaival megsértsen, esetleg elveszítsen.

Haladunk, halad …lassan, de biztosan előre az úton, ahol a végén én türelmesen, szeretetteljesen várom.:-))))

 

Ezek után még egy kis orgazmusra is képesek voltunk.:-)))))

Úgyhogy MA szikrázik a nap, s nem csak kint az utcán!:-))))))))))

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr502469742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Férj 2010.11.24. 10:18:36

A kicsi orgazmus is orgazmus.
Hajrá, csak így tovább!
:-)

Gritty goose 2010.11.24. 12:40:14

@Férj: Nem becsülöm le....főleg, hogy nem kicsiről, hanem csak "kis"-ről írtam.:-))))
süti beállítások módosítása