Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.25. 08:55 Gritty goose

Melyik ujjamat harapjam?

Jelen helyzetben mindegy, bármelyiket is harapom, fáj!

Feltehetném úgy is a kérdést, menni vagy maradni?
Döntenem kell, és már nincs sok időm, de nem tudom mit is mondjak, mi a helyes, hosszútávon melyikkel járok jobban?

 

Ha adott egy régi kedvelt megszokott termék a polcon, mely már újdonságot nem okoz, de mindig azt veszem, mert az bevált, mert megfelel, mert nem találtam jobbat eddig, vagy nem is akartam, hisz úgy éreztem, jó ez. Az ára mindig kiszámítható volt, néha akcióztak, akkor jobban jártam, a zsebemben több pénz maradt.
De ezt a terméket lehet, hogy meg fogják szüntetni, még nem biztos, de úgy tűnik.
Szívem szakad érte, de nem tudom befolyásolni!
Ez miatt kénytelen voltam körbenézni a piacon és a sok ócskaság mellett, most észrevettem egy másikat, mely kicsit idegen, kicsit macerásabb, kicsit drágább (rosszabbul járok vele!), de most vezetik be a piacra, és még mindig jobbnak tűnik a többi pocsék áruk mellett.

 

Na, akkor mit tegyek?!

 

Vegyem a régit, ameddig lehet, és addig is spórolok és kényelmesen a megszokottság nyugalmát élvezhetem, vagy most térjek át az újra, mert most lehetne, de anyagilag rosszabbul járok, és mivel új, ki tudja, beválik, a piacon befut vagy sem?

 

Ráadásul a kételyeimhez még az is keveredik, hogy ha most maradok a réginél és nem térek át az újra, akkor vajon, akkor mikor a régit kivonják a forgalomból (amit nem tudni mikor fog bekövetkezni) akkor már biztosan, ezt a jobbnak tűnő újat nem választhatom, valószínű csak a többi pocsék termékek közül választhatok (ami még drágább!!!), vagy reménykedhetem, hogy addigra, vagy akkor lesz egy másik új, vagy minőségben jónak tűnő hasonló olcsó termék!????

 

Hm….Te mit tennél!?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr442471962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Férj 2010.11.25. 10:00:19

Egy új termék mindíg előnyösebb színben van feltüntetve, mint a régi, mert el akarják adni. Ha megveszed és kipróbálod, lehet hogy rájössz, a gyakorlatban ez sem jobb mint a régi, ennek is megvannak a hibái (mások, vagy ugyanazok), aztán közben a piacra kerül egy megint újabb, ami esetleg újra kísértésbe hoz. Persze az is benne van, hogy az új tényleg jobb mint a régi. Ez kockázat. Nincs jó és rossz megoldás.
Én alapjában véve szeretek kockáztatni. De nem mindenben. Van ahol a biztonság sokkal fontosabb.
süti beállítások módosítása