Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.29. 00:03 Gritty goose

Faragatlan, szex éhes pasik! 18+

Az egy dolog, hogy ha az ember lánya szeretői státuszba lépne...esetleg(!!!), akkor eljutott már arra a pontra, hogy tudja mi kell neki, és tudja mit akar.

Nem keresi élete párját, nem akar szép szavas, több hetes udvarlásokat, sőt...még hűséget sem a másik féltől. De azt azért elvárná, hogy az Ő szájából is kicsit is kiudvarolják a sajtot.
Nem kell hetekig, nem kell hős szerelmest játszania a férfinek, csak azért, hogy legyen egy jó kufirca.
Megint körbenéztem, és egyre kevésbé érzem a késztetést, hogy én ebbe az irányba elmozduljak, vagy egyáltalán gondolkodjak róla.
Döbbenet.... kedves, értelmes, de csúnyácska, jobb esetben átlagos, de nincs benne semmi, amitől a vérem felforrna és aktust akarna.
És a nagy átlag ilyen.
Pedig én egy édes, szexi mosolyra vágyom, egy férfias tekintetre, egy édes csupasz hasra, pici szőrrel a mellkason, vagy izgatóan izmos fitos fenékre. De ha csak egy érzéki keze van én elolvadok.
És nem találok ilyet, pedig nem tartom nagy igénynek ezt.
Látok hegyekben farkakat, csupaszt, szőröset, görbét, metéltet, ereset, kicsit, nagyot. Lehet válogatni....és csömört is kapni.
De nem jön az a bizonyos szikra, ami a szexhez kell, az a bizsergés a kép láttán.
Pedig azt gondolom a szexuális töltetű kapcsolathoz más nem is kell, csak a kémia. A külső, a megjelenés hatása a másikra.

Egy oldalra bekukkantottam, ahol mindenki tudja miért vannak ott, ki mit keres...ott nem kell a körítés és a sok rizsa. Értem én, ezzel nincs is bajom.
De ha az első 10 perc után nem akarom a szexuális szokásaimat taglalni, miért baj az?!
Vagy ha azt mondom, hogy nincs és nem is lesz a neten a puncimról kép, miért baj?
Na de nekem nem baj....menjen csak tovább, akinek ez gondot okoz. Egyelőre egy ember sem fogott meg. Nem siratom Őket.

De ma jött 2 is. Meglepett....hol voltak eddig?!
Mind kettőnek édes mosoly, kis dögös tekintet, csábító alkat.
Mind kettő szabad utat kap a chat-hez.
Egyik kicsit rongyrázós ficsúr benyomását kelti első soraiban, megfagy bennem, a hév. Nem érdekel az ilyen.
De nem küldöm el....lássuk mi lesz ennek a vége?!
Másik meg kedves, jó fejnek tűnik, beszélünk már vagy 40 perce, mikor megkérdezi, hogy holnap mikor tudnánk meginni egy kávét.
Jelzem neki, hogy semmikor, mert a héten nem is érek rá, baby-sutyi elfoglaltságom miatt. De 40 perc beszélgetés után nem is szoktam randit egyeztetni (nem tudja, hogy még rutintalan, tapasztalatlan vagyok!), nekem ennél több kell.
Érti, és kilép a beszélgetésből.
Ehhhhhh......hülye vagy fiam!? Így kell ezt csinálni???!!
Pedig...de édes mosolya, arca volt.
Első még ott kérdezget. Van képem?!
Na de mit szeretek a szexben?
És az ököl szexhez mit szólok?!
Na de kérem....Úri nő még ha nem is vagyok, de miért kell nekem ezt itt, most, vele megvitatni?!
Lehiggad....normális hangnemre vált.
De marad a kérdés....képem mikor lesz?!
Van, de az neki kevés. Többet meg nem adok...még nem...sőt...lehet máskor sem.:-)
De Ő látni akar.
Jó, majd máskor.
Lelépek, mert unom a témát. Tudom, nekem is fontos a kép, de ha nincs, hát nincs, ami van, meg miért nem elég?!
Na meg nem holnap akarok talizni, akkor nem ér rá?
Neki vélhetőleg nem, mert már ma estére kellett volna valaki.

Uraim.....tiszteletkörök hol vannak?!
Már nem tudják, hogy az idő mindig a pasinak dolgozik, ha igazán akar egy nőt?!
Csak meg kell adni azt, amire vágyik, és akkor behódol, betörik.
Ma már ezt a fáradtságot sem veszik?!
Akkor dugjon egyedül...ma és holnap éjjel is!:-)

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr42480144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.29. 17:07:08

szerintem rossz helyen keresel...
amit te keresel, azt ott olyan, mint tűt a szénakazalban. szerintem élőben...

notC 2010.11.29. 19:29:55

Akik ott keresnek partnert a játékaikhoz, azoknak a "szolgáltatás" olyan módja kell, amihez nem kell előtte násztáncot járni, elég, ha a tényeket közlik (méretek, perverziók) és megköttetett az üzlet. A szerető egy státusz. Érzelemmel, vívódással, vágyakozással, az összes többi csak egy dugás.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.29. 21:48:03

@notC: na, ezt mondom én is :)

@éniskócos: nincs konkrét tippem. csak élj! mozogj! jönni-menni! és egyszercsak...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.29. 21:49:11

nem magamnak akartam válaszolni, csak bénázok. ez a levélre válasz :)

Walmer 2010.11.30. 13:40:56

@éniskócos:
"csak élj! mozogj! jönni-menni! és egyszercsak... "

aha. és egyszercsak eltelt 20 év.
az, hogy neked esetleg így bejött az inkább óriási szerencse, meg a bolgyók kedvező együttállásának volt valszeg köszönhető. ha valaki lót-fut, akkor marad a munkahely. ha ott nincs olyan aki megtetszik neki, akkor annyi.
a net szerintem jó hely. de nem a chatszobák. ott simán belefuthatsz unatkozó 14évesekbe.

Walmer 2010.11.30. 13:45:44

@notC: szerintem meg aki a szeretőjébe teszi az érzelmeket, a vágyait, meg a vívódásait, annak el kell hagynia az originál partnerét és a szeretőjével együttélni.
a kiindulópont itt a szex hiánya volt és kész. ha jól értettem. szexre van szükség, nem vágyakozásra, meg vívódásra. csak szex és más semmi.

ha más is kell, úgymint megértés, vágyakozás, érzelmek, stb. akkor már baj van. mégpedig nagy.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.30. 14:29:32

@Walmer: a net valóban jó hely, de alaposan meg kell válogatni, hogy hol... én tudok egy jó helyet :D

Walmer 2010.11.30. 15:40:17

@éniskócos:
"én tudok egy jó helyet :D "

egy ilyen blogon kötelességed megosztani az infót:-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.30. 16:22:38

@Walmer: itt és a környéken. ha blogot olvasol, sok mindent megtudhatsz. és akik kommentelnek, azokról is. itt is lehet persze "szőrös mellkassal puncit hazudni", ahogy egy kedves blogos ismerős mondta volt egyszer, de az ilyesmi gyorsan kiderül. és meg lehet futni az ismerkedős köröket elkötelezettség nélkül.

notC 2010.11.30. 21:40:49

@Walmer: vagy én olvastam nagyon félre valamit, vagy te :) A poszt éppen arról szól, hogy kivan a hölgy nem létező töke a szexéhes pasiktól, akik még arra sem képesek, hogy fussanak két kört, ajtóstól rángatják a bugyit :) Az hagyján, hogy hazudjuk a gyönyört, de legalább hazudjunk hozzá körítést is :) Nem csak szex, hanem játék is. Játszma azért, ami nem jár, de lehet, hogy jut....

Gritty goose 2010.12.01. 09:55:22

@notC: @Walmer: Mind a kettőtöknek igaza van, meg nem is....maradjunk abban, hogy az arany középutat keresem.
Szex kell, de nem akarok lelkizni, érzelmileg függeni, csak jól esne egy kis játék, és nem csak a testiség.
De már írtam egy posztot, talán úgy már érthető leszek! :-)

Gritty goose 2010.12.01. 09:57:30

@éniskócos: Magyarul azt akarod mondani, hogy a bloggerek között legyen nyitott az ember lánya, hátha gyöngyszemre lel!?
Walmernek igaza van, elég rövid pórázon mozgok és az is elég kötött. Pasik nincsenek a köreimben.
Ha lenne, gondolod, a netre lennék kényszerülve?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.01. 10:06:43

@Csak_egy_lány: igen, ezt akarom mondani :) nagyon úgy tűnik, hogy ez egy működőképes dolog tud lenni. mert "igazi párt" persze ugyanolyan nehéz találni mindenhol, de egy kellemes "játszótársat" itt talán könnyebb. mondjuk így, hogy ha akartam volna akkor találtam volna én is és van ismerősöm (nem egy), aki akart is...

Gritty goose 2010.12.01. 10:25:06

@éniskócos: Biztos rossz blogokat olvasok, vagy ezt is rossz helyen keresem!:-)))))))))))
süti beállítások módosítása