Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.06. 14:11 Gritty goose

Elkezdtem álláshirdetéseket böngészni!

És kezd felmenni a pumpám!

A szemem már kifolyik, mert több száz hirdetést át kell böngészni ahhoz, hogy a sok szemét között a néhány valós, értelmes munkát tartalmazó hirdetést megtaláljam.
Miért nem lehet Őket kiszorítani a sales címszó alá, már minden módon burkolják, a vaknak is szemet szúró és egyértelmű telefonos, vagy ügynöki-üzletkötői kínálatuk.
A francnak kell az ilyen munka. (nekem nem!)
De mindenhol ott vannak, akár milyen kategóriát is nézek.:-(

Irodai munkát szeretnék, de nem vállalkozói viszonyban, nem részmunkaidőben, nem határozott idejű szerződéssel.

Pasi keresésnél is azt mondták, meg kell fogalmazni, mit szeretnék, pontosan felsorolva az összes olyan szempontot, ami fontos nekem, s láss majd csodát, bevonzod!
Jaaaa....csak még kihagytam 1-2 szempontot, az miatt most fanyaloghatok.

Munkaügyben pontosan tudom, mit is szeretnék, persze, azt is tudom mi a gyengém, mi hiányzik, hogy megpályázzam a tökéletes állást, ha egyszer megjelenik a hasábok között.:-)
Most mit tegyek....kezdjek el most nyelvet tanulni? De a nincsből elég nehéz. Ráadásul ez a nyelvtudás édes kevés lesz a pályázathoz.
De ha nem kezdem el, soha nem jutok el arra a szintre, hogy már bátran írhassak nyelvismerethez kötött hirdetésekre.
Ez a kígyó megharapja a saját farkát esete.:-)
Pedig, az eddigi munkaadóim tökéletesen tisztában voltak vele, hogy papíron semmim sincs, még is univerzális emberke vagyok.
A rendszergazda asszisztensi feladatoktól, a pénzügyi elszámolásokig befogható vagyok. Ezen kívül boltvezető, árú beszerző, mobil s festékbolt termékeihez is értek.
Ezt vagy kiszúrják az önéletrajzomból, vagy azt gondolják, mindenbe belecsaptam képzettség nélkül, csapongó egyéniség.

Amit azért Te, mint olvasó, kicsit tapasztaltál is...néha csapongok, néha komoly, néha dilis vagyok. Bár a lüke oldalamat itt elég óvatosan adagolom.:-)
Viszont munkában soha nem csapongtam, egyetlen egy helyről jöttem el úgy, hogy most akkor váltok, még nem tudom, hogy hol és hogy, de abból, amit 10 éve csináltam, már elegem van. Kisujjamban van a "szakma" és már nincs benne semmi kihívás.
Most ismét így vagyok, de nem saját elhatározásból kell váltanom. De ha már váltok, akkor más területre, más munkakörbe lépnék.
Persze ez álom, a mai munkaerő piacot elnézve, elég nehéz lesz váltani.:-(((

Na akkor megyek tovább böngészni, hátha az álom valóraválik.:-)))))

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr402497001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2010.12.07. 10:10:28

Úgy képzeld el, 30 éves ismerősömnek, idén másodszorra is (úgy, mint tavaly) vagy megszűnt a munkahelye, vagy felmondtak neki.
Azért, mert hogy nem fizetnek utána annyit, takarékoskodni akarnak, csak kihasználják egy kis időre és lapátra teszik!!!
Két hónapja millió helyre adta be az önéletrajzát, már mondtam neki, hagyja ki a felét, hogy mihez ért. Dolgozni akar, pénzt keresni, két hónapja megint nincs fizetése!
Én is valamikor többször kerestem munkát és persze, hogy nem a szakmámban találtam! Voltam 5 évig bolti eladó, voltam 5 évig kórházakban... fiz. munka... voltam ügyvédnél mindenes, majdnem ügyvéddé is átmentem... szóval az embernek fel megy a pumpa az agyában!!! Egy tanfolyam pénzbe kerül! Hogy gondolják, hogy az ember több 100 ezer forintért el tud menni tanulni? Ha nem dolgozik, meg sem tudja ezt a pénzt keresni!
Felháborítónak tartom az egészet!!!
Mostanában azt tanácsolom lánynak, vagy fiúnak, próbáljon menni MC Donalsba, vagy boltba, persze csak 8 órában lenne jó, de ezek azt hiszem több idő, sőt hétvége is veszélyben van... Van olyan is az V. ker-ben, hogy ingatlan irodák adminisztrátorokat keresnek.
Szóval ki kell fogni, nagyon nehéz!!! És akkor sok fiatal nem tud abban dolgozni, amiért tanult, vagy amit nagyon szeret!
Köszi a kommentet, jól esett!!! :)
És ne add fel!!!
süti beállítások módosítása