Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.10. 15:14 Gritty goose

Egy kis adalék a hálószobai dolgokról.

Igaza van, mostanában ARRÓL nem is írok!

Tényleg nem, valahogy a fontossági sorrendemben változások történtek.
Most a legfontosabb az önfenntartás, ez pedig a munkahelykeresés és az álláshirdetések kudarcában ki is merült. Ennek módosításán iparkodom.
Nem jelentkezhetek olyan állásra, mely legalább annyi pénzt hozna a zsebembe, mint a mostani, mert nincs nyelvtudásom.:-(
Ez miatt viszont a gondolataimat lekötötte a változtatás szándéka.

Hiába közeledett a Mikulás az én libidóm padlón maradt a szex kontra jobb jövőm csatában.
Most, hogy a piros betűs napok is megérkezetek, most sem érzem magam olyan kis frusztráltnak. 
Tompítja a fáradtság, a (kissé) kétségbe esés, hogy miként fogok én legalább ilyen összegű fizetést kapni?!

Kedvesem édes, aranyos, mint mindig, de a FÉRFI jót alszik a lelkében.
Simogat, babusgat, aggódik, érdeklődik, becézget (szavakkal), ellátja a lányomat, olvas a kapcsolatunkért és próbál támogatni.
De még van fizetésem, még büszke, önellátó nő vagyok, még nem kell támogatnia, még semminek sincs vége, ahogy eddig működött, még most is úgy működjünk.:-)

Egyébként meg FB. múlt héten tudatosította bennem, hogy van még egy masszázs lehetőségem, ingyen és bérmentve.:-)))
Pénteken mentem is volna, de neki nem volt jó, ez a hét esetleg?!
Majd meglátjuk...és ennyiben maradtunk.
Talán nem is baj....nem firtatom, most nem vagyok olyan állapotban, na meg a Mikulás sem akarja, hogy ma menjek.:-)

Mondjuk....azért ma....egy kis erotikusan pikáns randira kapható lettem volna....nyilvános helyen, csak "mindent a szemnek, semmit a kéznek" évődés, jól esett volna.
Bár elsőkörös pofavizithez igen csak mosott kaki vagyok.
Szemem alatt olyan mély és lila karikák, mint akit megvertek. Hajam fénytelen, szemem csillogása valahol az éjszakában elveszett.
Talán a dekoltázsom van csak toppon! De az nagyon....ma még! Aztán holnapra a hormonok a megszokott méretre, "feszességre" eresztik vissza, a most még felfújt lufiknak tűnő ciciket.
Hát így vagyok én manapság.:-))))

Na jóóóóó....megsúgom....tegnap előtt éjszaka görbe estét is csaptunk a csajokkal.
Már írtam, ha már a cég nem visz minket vacsira, megyünk mi magunk.
Voltunk is.
Trófea lett a választás...talán ezt mondtam is (hm...ma már a szenilisség is rám tör??!).
Ennek köszönhetően a poharunkban pezsgő buborékja gyöngyözött, s nem az ásványvízé.:-)

Úgyhogy így összességében vagyok hulla, karikás szemű pitscha.:-))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr62506901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása