Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.16. 09:53 Gritty goose

Karácsony miatt, tegnap este vita volt.

Ez a karácsony már most kezd az agyamra menni.

Míg mással, vagy "egyedül" éltem, addig én nyugodtan, ráérősen csinálgattam a dolgom, nem csináltam belőle felhajtást, sem hiúsági kérdést.
Az asztal soha nem volt üres, a fa alatt mindig volt ajándék, és nyugalom, mosolygós hangulat volt, bár volt, hogy magányos.
Most meg már több éve csak rohanás, feszültség és folyamatos konyhai ténykedéssel telnek napjaink. Utálom, mert ez már nem a karácsony lényegéről szól, hanem a megfelelés vágyról!

Minek?
Nem másnak kell karácsonyozni, hanem magunknak.
A bensőnkben legyen egy kellemes, emelkedett hangulat, nem érdekel, hogy a rokonok mit gondolnak, mert nem jutott idő függönyt mosni és az ablak sem csillog. Az sem érdekel, hogy nem 6 féle kaja van az asztal közepén, hanem csak kettő.
Biztos anti NŐ vagyok, de nem érdekel, és nem is akarok ennek megfelelni. Van amikor vágyom rá, hogy különleges ételeket együnk, vagy, hogy csillogjon-villogjon a lakás. De idén ha nem lesz rá időnk, akkor nem fogok tőle kiborulni. Szarni rá....majd jövőre. Attól még tudom, hogy egy takaros háziasszony vagyok (vagy sem?!) és nem egy koszos, trehány, nemtörődöm hárpia.

Mióta a mostani kedvesemmel vagyok, minden karácsony után megfogadom, jövőre elhúzom a csíkot és nem vagyok hajlandó itthon ünnepelni, mert ez nem ünnep.
De ezt nem tehetem meg, mert Ő, nem így gondolja. Ő meg akar felelni, Ő túl lelkis, neki fontos a családja. Persze, érthető, neki az a sajátja! Az enyém, meg olyan, amilyen!

A halászlé ott figyel a fagyasztóba egy fél éve, én azt mondom, az jó lesz, csak fel kell turbózni, Ő szerinte az már pocsék, hűtő ízű lesz. Hm....akkor most főzöl újat és passzírozás, pepecselés indul elölről?! Akkor minek fagyasztottuk le, ki is lehetett volna önteni, ahogy majd most teszed!
Most kereshetek ünnepi menüt.
Kell, hogy legyen benne hal, de szárnyas is, mert van, aki nem szereti a halat.
Kell, hogy valamitől különleges legyen.
Kell, hogy gyors és egyszerű legyen, mert így is lesz mit főzni.

Nálatok mi lesz a menü?????

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr42519158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.16. 10:18:40

Húsleves, sült husi, sültkrumpli savanyúval, közösen készített sütivel, antinő módra, ablakpucolás és szekrényteteje portalanítás nélkül... :DDD
De én csak magamban élek, kicsim meg megelégszik a díszes terítékkel, a gyertyafénnyel, az ünnepnapnak számító kólával, közös dvd nézéssel, a karácsonyfa fényével.
Aztán másnap anyu sem főz húszfélét, leves, főétel, süti, és kész, semmi fakszni. A lényeg, hogy együtt lehessünk a fa körül, mindannyian, amíg csak lehet...

Gritty goose 2010.12.16. 10:40:41

@Enchantée: "A lényeg, hogy együtt lehessünk a fa körül, mindannyian, amíg csak lehet... "
Én is ezt mondom!!!!!!!
De, Ő (!!!) másként gondolja, meghajlítom derekam és behódolok....ám legyen! Csak light-osabb kivitelben, rám való tekintettel.:-)))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.16. 11:10:34

nézz körül:

gasztro.blog.hu

egyébként mélyen egyetértek veled! de most kénytelen leszek én is nagy fába vágni a fejszémet, ráadásul egyedül... már előre látom, hogy szentestére teljesen ki leszek bukva és ezt előre sajnálom... még nem tudom, mit találjak ki, hogy ne így legyen...

Gritty goose 2010.12.16. 11:25:07

@éniskócos: Már találtam jó pár ételt!:-))))
Átküldjem mailben? Hátha neked is tetszene.

Ifigenie 2010.12.17. 08:44:47

@éniskócos: miért leszel kibukva?
Ja, én amúgy csak olyat vagyok hajlandó főzni karácsonykor, ami megfőzi saját magát :-), az idén olyan káposzta lesz, mint állat, füstült cuccal, hússal, meg lesz valami lé is, meg sütike. De tavaly pl. egyben sült karaj volt, mindenféle zöldséggel, az is nagyon jó volt (mert megsütötte saját magát) :-)

Gritty goose 2010.12.17. 14:03:10

@éniskócos: Háziasszonyi teendőktől leszel kibukva?
Nem kellene!

Gritty goose 2010.12.17. 14:04:29

@Ifigenie: Párom el sem tudja képzelni, hogy káposztát tálaljunk fel szenteste.:-(

Ifigenie 2010.12.17. 19:08:30

@Csak_egy_lány: Hát nálam is érdekes a dolog, mert utoljára hat (!) éve volt nálunk káposzta, ugyanis akkor elkaptunk pont karácsonykor egy jó kis fosós- hányós vírust, és évekig nem tudtunk káposztára nézni...de most már igen :-)

Gritty goose 2010.12.17. 19:14:03

@Ifigenie: Ide nekem azt a vírust!:-)))))
De sorolnám, hogy mik ellen dolgozzon legalább 6 évig!:-))))))

Gritty goose 2010.12.17. 19:42:01

@Ifigenie: Csülök, bab, beafstek, pörköltök....stb.
Sok magyaros étel is kicsit kevesebb lehetne.
süti beállítások módosítása