Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.27. 09:13 Gritty goose

És most jöhet a szilveszteri project.:-)

Karácsony után jön a következő fontos kérdés: hol, kivel, miként lesz a szilveszter?

Eddig nem sok emlékezetes szilveszteri buliban volt részem.
Ifjú koromban jó kislány szerepben tündököltem, nem is nagyon volt baráti társaságom, így otthon ültem és a anyukámmal koccintottam.
Aztán jött a férjem, és a vidéki haverok, utaztunk, művelődési ház, felejthető élmény.
Válás, új ismeretségek, de a szilveszter nem hagyott nyomott bennem.
Egy este maradt örök emlék, mikor elő szilveszteri bulit szerveztem, 45 fő egy uszodában.:-)
Vizes programok, vetélkedők, kaja, pia, trombita, vicces álarcok és fürdőruha.:-))
Jó volt, nem volt gond, nem volt medencébe hányás, sem öltözőben kefélés, mégis mindenki jól érezte magát. Igaz, hajnalban hazaérve, akkori párom (Mr.G.) közölte, soha többet ne szervezzek bulit, még aznap reggel elköltöztem tőle.
Nem tartott sokáig ez a mosolyszünet, de a szilveszter éjszakát mind a ketten végig bőgtük, én otthon a kispárnámon, Ő pedig az ismerősei által szervezett 8 fős kártya partis házibuliban.
Azt hiszem abban az évben fogadtam el azt a babonát, hogy amit az év első 3 órájában cselekszel, az fog uralkodni egész évedben.
Azóta erre nagyon odafigyelek.:-))))
Többi szilveszterem?
Még volt egy emlékezetes, na nem a fergeteges buli miatt, hanem mert vidékre mentünk, azt hittem már a térképről is levisz barátnőm pasija. Mikor megérkeztünk nem is hittem a szememnek, az esti sötétségben egy szőlőhegyen találtam magamat. Távolban egy alacsony, picike présház, ahonnan fények és zene szűrődött ki. Bent már jó hangulatban lévő társaság próbált valami tánc félét lejteni, de nagyon nem sikerült nekik. A ház egyébként 3 helységből állt, de a wc kint volt a tőkék között.
A házban csak egyik helyiségben volt meleg, az pedig a hálónak nevezett szoba volt.
Az "étkezőben" füst és hideg, mert dohányoztak, a bejárati ajtót meg időnkét nyitogatták. A távolabbi szoba lehetett a nappali, ott egy biliárdasztal árválkodott a szoba közepén.
A zene nem tetszett, sem a hideggel párosult füst. Így maradtunk a golyóknál. A meleget meg próbáltuk az alkohol elfogyasztásával belülről pótolni. Több-kevesebb sikerrel.:-)
A végén odáig fajult a dolog, hogy én az asztal közepén hálózsákba csavarva próbáltam elaludni, de nagyon nem sikerült a gitárnak nevezett zajnak köszönhetően, ami az étkezőből szűrődött át.
Végül a sofőrünk is megunta a barátainak a hülyeségét, bevágta a durcát és közölte, akkor most irány haza.
Nem sikerült megértetni vele, hogy ahhoz már túl sokat ivott, hogy volán mögé üljön. Dönthettünk, vagy beülünk, vagy itt maradunk az isten háta mögött azokkal az ismeretlen idióta részegekkel. Hogy reggel miként és hova tudtunk volna eljutni, nem tudom.
Szerencsére az őrangyalunk velünk volt és azért a sofőr is észnél volt, még ha nem is józan, de épségben hazaértünk.
Megfogadtam, csak olyan távolságban és helyre megyek máskor, ahonnan önállóan haza tudok jönni.
De ezek után a tavalyi szilveszter nyerte el eddig a legpocsékabb díjat.:-)))
Ugyanezzel a barátnőmmel és a párjával töltöttük, csak most náluk (nanááá, hogy vidéken!). Hívtak még ismerősöket, szerencsére nem azokat, akik a présházban voltak.:-)
Ebből csak egy házaspár ért oda, így hatosban szilvesztereztünk.
Vittünk társast, kártyát, de odáig nem jutottunk, hogy ezeket elővegyük. Na nem azért, mert olyan jó volt az este, hanem, mert annyira szar.
Mikor odaértünk 21.00 körül, már a páros nem volt szomjas.:-))) Barátnőm nem iszik, és a csemetéje jobban lekötötte, minthogy igyon és a társaság szerves része legyen.
A párja, meg a vendégekkel együtt ivott, ne maradjon ki a jóból, így elég érdekes volt józanul beülni közéjük. Nem szoktam inni, de ilyenkor még jobban feszéjez, hogy nekem innom kell, látom, hova süllyedhetek.
Ahogy 21.00-kor leültünk, úgy is maradtunk, csak az asztalon a tányér kupacok jelezték, hogy valami változás történt hajnal 2-ig.
Elpakoltam volna az asztalról, hogy elférjünk, de a konyha pultra nézve úgy döntöttem az asztalon még mindig több hely van, mint ott, így nem viszek semmit, sehova.
Közben előadást hallgattunk az idegen páros családi életéről, a srác érdekfeszítő biztonsági őr munkájáról és a harci ebek kiképzéséről. Nem tudtam kínomban sírjak vagy nevessek?!
Legszívesebben 22.00-kor felálltam volna és hazavezettem volna, de nem lehetett, tudtam a lányom élete első "házi bulija" van és ezt nem kellene elcseszni, még ha a mi esténk nagyon is elcseszett.
Tisztességesen és udvariasan kivártuk a hajnal 2 órát, mikor búcsút intettünk és megkönnyebbülve a kocsiba ültünk. Mivel a társaság ilyen "emelkedett" volt, így hajlandóságot sem éreztem arra, hogy igyak, párom meg csak pia segítségével volt képes elviselni az este gyötrelmeit.:-)))

Hát ezek után szeretnék már végre egy jó, bulis, vicces estét.
Nekem mindegy, hogy az szilveszter estéje vagy sem, csak jó legyen.

14 komment

Címkék: mrs.cs.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr632541217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.27. 11:05:12

Érdekes, nekem is jónak számít már a szilveszter, ha nem bőgöm végig...
Életem legpocsékabb napjai ezek mindig. Egyszer talán lesz jobb is. Na, nem az idei, az még biztos!

Gritty goose 2010.12.27. 11:16:00

@Enchantée: Lehet, mert túl sokat várunk tőle, mert látjuk, hogy másoknak milyen bulis, és boldog?! Mi meg várjuk a csodát, és a kacajt, meg a társaságot, de nem akar jönni!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.27. 11:21:31

@Csak_egy_lány: Társaságba sosem hívtak, nem jártam, csak gyerekként a szomszéd családhoz, ha az annak számít...
Igen, túl naivan még mindig várom a csodát, hogy egyszer megtörik az átok, de az csak nem akar eljönni...

Gritty goose 2010.12.27. 11:35:58

@Enchantée: Mondhatnám nagyon okosan, hogy tenni kell ellene, nem várni, hanem szervezni, alakítani azt a társaságot....de ha én tudnám a tuti receptet, akkor nem írtam volna ezt a bejegyzést, vagy nem így!:-)
Szóval, nem osztom az észt.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.27. 14:27:42

a legjobb bulik mindig spontán szerveződnek, akár szilvesztekor, akár máskor. de mert rengeteg múlik a társaságon, olykor a jó előre szervezett is tud jó lenni. de persze nekem is vannak szar emlékeim...
idén nálunk lesz... majd beszámolok :)

Bohumil Stejskal 2010.12.27. 16:53:18

Me Enchantée-nél vidám este lesz, tessék menni:)

Bohumil Stejskal 2010.12.28. 16:02:57

@Csak_egy_lány: Ja igen, én nem voltam ott:) De te se:)

Gritty goose 2010.12.28. 16:32:18

@Bohumil Stejskal: Ha nem voltál ott, honnan tudod?! :-))))
(költői volt a kérdés)

Szóval, akkor bagoly mondja verébnek....:-)))))

Bohumil Stejskal 2010.12.28. 23:26:45

@Csak_egy_lány: Kémeim jelentették:)
Igen, nem mentem mert te sem mentél :) És nem bagoly mondja, én már előre jeleztem, hogy nem érek rá.

Gritty goose 2010.12.29. 08:05:38

@Bohumil Stejskal: Ahaaa....mert ha mentem volna, ott lettél volna?:-)))

Lassan úgy "civakodunk", mint a házasok!:-)))))

Bohumil Stejskal 2010.12.29. 17:50:05

@Csak_egy_lány: Természetesen, akkor lemondom a programjaim miattad:)

Házasod már van, én max házmelletti lehetek :P

Gritty goose 2010.12.30. 09:11:18

@Bohumil Stejskal: Nem félsz tőle, hogy megnő a nózid?!
Igaz, Bohumil a neved és nem Pinocchio!:-))
süti beállítások módosítása