Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.15. 23:26 Gritty goose

iwiw rejtelmei!

Ritkán járok eme közösségi oldalra, azóta meg főleg mióta a FB-ot akarják másolni.

De most kaptam egy levelet, azt hittem a keresztnévből, hogy egy kedves ismerős küldte, tévedtem. Nem is ez a lényeg.

Kerestem az ismerőseim között és döbbenve tapasztaltam, hogy Mr.G. eltűnt a kapcsolati listámról. Anno még én küldtem meghívót neki, így a kapcsolatunk adott volt. Gondoltam, törölte magát, mert utálja eme közösségi oldalakat.
Azért csak rákerestem és csalódottan láttam, az oldal tagja még, csak már nem vagyunk ismerősök.:-(
Hm....tudom, hogy az elején a barátnője nehezen viselte el, hogy Mr.G. adatlapját nézegetve, hogy mindig ott díszelgek, mint meghívó személy....de ezt nem gondoltam volna, hogy egyszer töröl, és ezzel tulajdonképpen azon 5 évet és az azóta is tartó kapcsolatunkat tagadja le/meg.
Tény, hogy az asszonykája nem tudja, hogy 2-3 hetente beszélünk, havonta együtt ebédelünk....de akkoris!!!!!!!!!

Én még az ex férjemet sem törlöm, sem a volt barátnőmet. Ők az én múltam, egy részem, általuk (is) lettem azzá, ami most vagyok!

Hát Mr.G. bekaphatja a kis fülemet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

UPDATE: Válasza! Ez nem megtagadás, csak töröltem, akikkel nincs kapcsolatom, és furcsa lett volna, ha a Tiedet meg meghagyom. (már mint azért, mert hivatalosan 5 éve nem állunk kapcsolatban, nincs közünk egymáshoz, nem beszélünk, nem tudunk egymásról semmit, a kedvese ezt tudja!)

4 komment

Címkék: múlt csalódás mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr292586777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2011.01.17. 12:43:36

@éniskócos: Ugye?
Akkor nem csak én gondolom így!:-)

Gritty goose 2011.01.17. 13:06:15

@éniskócos: A válasza meg még szebb.:-(
Válaszra sem méltatom.
süti beállítások módosítása