Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.25. 09:26 Gritty goose

Finoman fonatos kosárkák....

...melyet utálok gyártani és odaadni valakinek is.

Sokkal könnyebb az elején, kedvesen elbúcsúzni, mint később.
Sőt...nem is szívesen búcsúzom, mert akit az elején nem küldtem el szép üzenettel, az valami miatt érdekel, érdekes a számomra, vagy szívesen megosztom vele a gondolataimat, érzéseimet, életem egy részét.
Az ilyen ember valahol az életem része is lesz. Hisz párhuzamosan velem jön, tud rólam, bele lát az életembe.
Ezt a státuszt elég kevés ember kapja meg, és ennek a mélysége is változik.
Ezek az emberek ugye azért keverednek mellém, mert ismerkedni szeretnének, valami többet is szeretnének.
Viszont van egy pont, ahonnan nem mindenki mehet tovább. Vagy pontosabban, nem jön el az a pont, amitől tovább mehetnének.
Utálom ezt, mert ez azt jelenti, hogy nem tud a kapcsoltunk tovább fejlődni. Mondhatni ennyire hivatott, de nem többre. Ennyire? Hm...tulajdonképpen ez is több mint, ami másnak adatott. De ezt én tudom, és ez neki nem vigasz.
Nem szeretek játszani más érzéseivel, sem érzékeivel.
Így a kosárkát akár tetszik (nekem!) akár nem, kénytelen vagyok odaadni.

És most nagyon rosszul érzem magam a bőrömben.:-((((
Tudom, hogy ez az én hülyeségem....magamnak csinálok csak problémát...de akkor is!!!

15 komment

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr932611673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 12:04:41

És van olyan is, hogy akik nem jutottak túl bizonyos ponton, azokkal sokkal bensőségesebb a viszony, mint azzal, aki tovább lép(het)ett...
De gondolj bele: nemet mondani ugyanolyan nehéz, mint igent! ;)

Gritty goose 2011.01.25. 12:22:31

@Enchantée: Persze, igazad van, igent sem egyszerű mondani...jelen esetben meg főleg.:-)

Bensőségesebb?
Hm...nem tudok róla.

díva naíva 2011.01.25. 14:41:54

miért kellett nemet mondani? tudom, naív vagyok, van, aki megmaradt, hosszabb-rövidebb ideig, van aki meg elkopott, nem hiszem, hogy bárkinek nemet kellett mondanom, az igen és a nem is az emberi kapcsolataimban vagy fejlődött vagy elmúlt...

Gritty goose 2011.01.25. 15:01:33

@díva naíva: Miért is?
Mert nincs időm három szálon futtatni a dolgokat, remélve, hogy majd kettő elkopok.
Választanom kellett, melyik ujjamat harapjam?
Egyelőre az egyiket megharaptam.
Ráadásul nem is lenne fair egyikkel szemben sem.
Ugyan nem kizárólagosságot kértek, sőt...de Mr. Utazónál tudom, hogy ez várná el, és szerintem a többi is. Hisz én sem örülnék neki, ha a feleség mellett lenne még 1-2 másik szerető is rajtam kívül.
De nem kérhetek kizárólagosságot, csak remélhetem, hogy a másik fél is így gondolkodik, ahogy én.

Lehet, hogy hülyeség...:-)

Gritty goose 2011.01.25. 16:05:49

@díva naíva: Csak tudatosság.
Vagy hülyeség!
Nevezzük bárminek.:-))))

díva naíva 2011.01.25. 16:21:49

@Csak_egy_lány: az már az első lépés a siker felé, ha tudod, mit vársz és mit tudsz adni érte cserébe :))

Bohumil Stejskal 2011.01.25. 19:25:24

@Csak_egy_lány: Ezen előbb kellett volna elgondolkodni, vagy később. Ugyanis nem biztos, hogy jól választasz. Sőt.

Gritty goose 2011.01.26. 09:51:37

@Bohumil Stejskal: A jövőt senki sem tudja....jelen tudásom, információim, érzetem (és ez a legfontosabb számomra!) szerint MOST azt gondolom, jól döntöttem.

Gritty goose 2011.01.26. 10:33:54

@díva naíva: Készül már készül már, csak angoloztam!:-)

díva naíva 2011.01.26. 11:10:03

@Csak_egy_lány: most mondanám, hogy türelmes vagyok, de akkor hazudnék :D

Gritty goose 2011.01.26. 11:14:07

@díva naíva: Na azzal én sem dicsekedhetem, egyszerűen utálok várni!

Egyébként meg már kész is van!:-)
süti beállítások módosítása