Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.27. 23:25 Gritty goose

Friss benyomások...

...csak, hogy el ne felejtsem.:-)

Ma megnéztem magamnak kedvenc Lovagomat.
Hm...annyira nem is zavart az a magasság, messziről sem, de közelről sem.
Kedves arc, barna mosolygós szemek, ápolt kéz, bár kissé rövidke ujjak és átlagós nózi. Számomra ez átlagos intim méretet jelent.:-))
Lehet vitatkozni....a tapasztalataimra hagyatkozom.:-)))
Teázóig mosolygósan beszélgettünk, hajam színével barátkozott. Mondtam, hogy világosabb, pirosasabb, mint a képen. Nem vitatkozik, mosolyog és bólogat.:-) De hozzá teszi, jól áll, nem rosszabb, mint a világos vörös, szőkés tincsekkel.
Teázóban nem ül senki.
Azt álmondtam, hogy ketten vagyunk és az egy darab alkalmazott mondhatni az asztalunknál ül és hallgatja a beszélgetésünket.
Valóban ketten voltunk és az alkalmazott még ha a púlt mögött is csücsült, szerintem nem sok mindenről maradt le.
Kávét nem iszom, teát választok, végül Ő is.
Óvatos kérdezgetések, bazsajgások, látom, hogy tetszem neki.
Próblom az asztalon keresztül alakját feltérképezni. Hm...konstatálnom kell, hogy kissé pocakos, de nem az a kemény pocak, inkább a puhább.:-( Rontja, nagyon is rontja az összképet.
Figyelem őt, óvatosan, de fürkésszük egymást.
Tulajdonképpen nem is tudom visszamondani, miről is fecsegtünk. De nem is ez volt a lényeg, nem üzleti tárgyaláson voltunk, csak egy pofaviziten.

Vártam a testem jelzését, az ösztönök ébredését. De nem éreztem, hogy bármi is kitörőfélben lenne.:-(
Távoztunk, még egy kicsit sétálni szeretett volna, de nagyon hideg volt. Így inkább egy lépcsőházába húzodtunk be.
Bókol kedvesen, kijelenti, hogy a képek sem rosszak, de életben még varázslatosabb vagyok. Éreztem rajta, nem akar menni, megcsókolna a legszívesebben, de nem tudja merje-e?! Nem adtam jelzést, sem bátorítást. Azt éreztem, hogy tetszik is meg nem is....azt gondolom, hogy Ő egy jó fiú, kedves, aranyos, zavarban lévő rendes ember. Talán ilyen egy kicsit Mr.Utazó is.
Nekem viszont a rossz kell, a csibiszség, a tűz, a szenvedély. Az, hogy vibráljon a levegő, azt érezzem, hogy vissza kell fognom magam, ne hogy rá vessem magam. Azt akarom érezni, amit Mr.25-ke közelében.

Biztosan rosszul vagyok kódolva!!!!!!!!!!!!!!!!

Nem tudom, talán itt van a reggeli problémámra a válasz....kiütötte magát a sorból. Bár, azért még esélyt adok neki, egy kicsit. Most már látott, ha érzi magában a vágyat, és a vonzódást, és ezt ki is tudja fejezni felém, akkor még esélye lehet. Holnap őszinte leszek vele is.

Mr.Kalaposom meg a győztesek vigyorával az arcán, most nyugodtan hátradőlhet.
Hallod!? Mocsok vagy!!!!!!!!! :-)))))))))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr92619504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása