Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.02. 10:02 Gritty goose

Torkos csütörtök!

Már 3 éve, hogy figyeljük és ki is használjuk a lehetőséget.

Idén is menni szeretnék, már molyolom is az oldalt.:-)))
Kicsit bénább most, eddig településre le lehetet szűrni.

Mindig meg voltunk elégedve a választott étteremmel, bár visszatérni csak egyhez szoktunk.
A tavalyi nem volt annyira jó választás, de így is elégedetten távoztunk.:-)
Most más szempontból is nézem, még ebben a hónapban is választanom kell egy jó helyet szüli napi ünnepléshez.

Bevállalós vagyok, nem vagyok hűséges típus, mindig keresem az újat, a jót, a kíváncsiság hajt. Ha találok egy jó éttermet, akkor azt megtartom a tudatomban, és befészkelem oda hátulra, sőt még dédelgetem is a gondolatot, hogy de jó volt ott, még sem térek vissza! Hisz annyi étterem van még városszerte, és mindegyiket ki akarom próbálni, hogy egyre több legyen ott, azon a bizonyos kispolcon.
Ilyen a Tortuga, nagyon szeretem, igaz ott már többször is voltam, mint 3 alkalom, de soha nem az én ötletemből mentünk el, max. hagytam magam.
Fantasztikus miliő, nagyon jó személyzet, vezetőséget a kezdetén még ismertem, most is Ők vannak, max. már nem tudnak "hova tenni"! Az étlap választéka fantasztikus, mindig van rajta valami változás, valami újdonság. A tálalás fantasztikus és az ízek mennyeiek.
Nem véletlen, hogy még Soproni ismerősöm is ismeri a helyet, pedig nagyon ritkán jár Pestre.:-)
Aztán ott van a Trófea. Na, oda is csak 2x akartam menni és már lassan egy kezem elég, ahányszor voltam. Imádok az ételekben is variálni, próbálgatni, ízlelgetni. Ez az étterem ezért szerencsés választás, mindenből ehetek egy kicsit, belekóstolhatok és ha ízlik szedhetek többet is.
Voltunk még több helyen is, de most keresek, valami újat, valami jót, valami izgalmasat.

Hm....tulajdonképpen kezdek rájönni, ez vagyok én, MINDENBEN.
A nyaralás szempontjából is ilyen vagyok.
Az az ország elvarázsol, az a sziget a szívem csücske, de még nem mennék vissza....kerestem újat, fedeztem fel mást...és még mindig nyughatatlan vágyat érzek haladni tovább, felfedezni a többi szegletét is. Ha nem az az ország, akkor jöhet más is, megelégszek a Horvátokkal is, de ott is valami másik helyre, ne oda menjünk, ahol már voltam.
Talán most a munkahely ügyben is ezt érzem, mennék, inkább keresnék mást.
Pasi...hm...na ez jó kérdés!:-))))
Alapvetőleg hűséges típushoz sorolnám magam, még akkor is ha előbb azt mondtam, mindenben a nyughatatlanságot vélem felfedezni magamban.
Igen, talán a kapcsolatomat akkor érzem teljesnek, ha az változatos. Ha laposodik, akkor elégedetlenkedem és már keresem az újat, az izgalmasat, az érdekeset. Igazából Mr.G. mellett ez az örök ficánka voltam. Talán ezért működött jobban a szakítás utáni "kapcsolatunk", mint előtte. Most a kedvesem mellett, néha unatkozom, néha nem....az unalmat mindig megtöri valami. Ha meg nem jön az a valami, akkor majd jövök én!:-)

Na de jól elkanyarodtam a torkos csütörtökről.

 

Keresek egy jó helyet!!!!!!!:-)))

 

http://menjunkenni.hu/index.php?option=com_sobi2&catid=2&Itemid=92

 

Mondd, Te kit (melyiket) választanál?

 

 

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr422632851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2011.02.02. 11:04:45

kisbuda gyöngye, vagy chez daniel. ha mennék, ebből választanék.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 11:09:46

Tortugától én nem voltam elájulva, mondjuk egyedül voltam ott, magamat ünnepelve, de hiányoltam a teknősöket.
Trófeával kapcsolatban kellemes élményeim vannak.
Nem néztem a listát, de Sir Lancelotot imádtam, illetve nemrég amiről írtam, a blogban is, a Veranda Grill szintén jó választás volt. :)))

Gritty goose 2011.02.02. 11:30:46

@Enchantée: Sir Lancelot nincs rajta a listán!
Tortuga, akkor rosszkor voltál, mert mindig ott lábatlankodnak....főleg télen, mikor befogadó "állatkertként" is működik az étterem.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 11:36:22

@Csak_egy_lány: Tavasszal voltam...
És nekem aranyárban vannak amúgy is. Mindegy, amilyen gyakran én étterembe jutok... ;)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.02. 11:56:15

mégsoká lesz, nem? vagy el vagyok tévedve? kár, hogy nálunk most még napokra előre sem lehet tervezni, nem hogy hetekre...

Gritty goose 2011.02.02. 12:41:59

@aJeti: Ezek még nincsenek a résztvevők között, lehet nem is lesznek?!
Na majd azért megkuksizom Őket.:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 12:44:14

@Csak_egy_lány: Igen, nem nagy a választék, az viszont pazar, és mindig vannak napi akcióik is, amik ezt kiegészítik.

Tortuga nekem nagyon drága volt akkor, bevallom, ez is ellenük szól. Gondolom azóta sem lett olcsóbb...pedig hát... :)

Na látod, más méretű pénztárcából gazdálkodunk. ;)))

Gritty goose 2011.02.02. 12:44:20

@Enchantée: Tortuga aranyárban? Hm...érdekes.

Megnéztem a Verandát....tényleg ennyi az étlapjuk? Minden hús fajtából egy főétel?:-O

@éniskócos: A linket nem véletlen tettem be.:-))) Március 10.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 12:50:27

De érdekes, fordított időrendben van a hozzáslásunk... :)

Gritty goose 2011.02.02. 13:47:27

@Enchantée: Mert moderáltam saját magam!:-)

@aJeti: OOohhhh...köszike.
Hm...a Daniel oldalán miért nincs étlap, ez olyan étterem mint a "A konyha"?

aJeti 2011.02.02. 13:50:57

narancssárga szegélyű lett a blogod... vagy csak én látom ilyennek?
nem voltam még danielnél, de megnézném.

Gritty goose 2011.02.02. 13:56:35

@aJeti: Csak az enyém?
MEGÖRÜLÖK TŐLE....fejlesztések, nyomják a mobilos formát....legalul ki lehet választani, hogy nem mobilos formát akarsz, de minden egyes alkalommal ezt kell tenni!

REMÉLEM rövid ideig lesz ez, mert HARAPNI fogok!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 14:05:30

Hehehe, én is most morogtam emiatt egy sort, én sem akarok ilyet! :(

aJeti 2011.02.02. 15:32:51

@Csak_egy_lány: hát fúj. mindenhol ez megy. nekem nem tetszik, olyan mint egy uniformis.

Gritty goose 2011.02.02. 20:24:32

@Enchantée: "Na látod, más méretű pénztárcából gazdálkodunk"

Ezért kellene nektek is megcsípni egy jó kis éttermet torkos csütörtökön!:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 20:27:32

@Csak_egy_lány: Na, majd megnézem, de amennyivel olcsóbbra jövök ki, mint egy normál éttermi vacsi lenne, azt elköltöm az odautazással, amilyen mázlim van... ;)

És akkor olcsóbb itthon egy vacsit összehozni...

Na, mindegy, nem kesergünk...

Gritty goose 2011.02.02. 20:30:23

@Enchantée: Nézd csak mit találtam nektek, nekünk, mindenkinek?!
www.carevec.hu/
Itt nem csak azon a bizonyos napon van kedvezmény, igaz csak a kajából adnak 50%-ot, de máskor is, nem csak 03.10-én!

Na az ilyenekre érdemes odafigyelni.:-)))

És jó áron vannak, hangzatos ételekkel:-)
süti beállítások módosítása