Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.07. 11:15 Gritty goose

Hétvégi feszültségek...

...kissé puskaporossá tette a levegőt.

Szombaton az én kedvesemnek volt valami baja, de nem mondta, valószínű konkrét baja nem volt, csak Ő is menstruált.
Így inkább Ő is és én is félrevonultunk. Neki fogott egy egész napos munkálatba, én meg a lakást próbáltam rendbe kapni.
Az éjszaka meg olyan sokáig tévézett, amitől én idegbajt kaptam, mert így vasárnap mosott rongy lesz. Reggel később is kelt fel a megszokottnál, nekem meg a fejem hasogatott, mint kiderült tegnap nem csak nekem.
Már akkor éreztem a napunk el van cseszve. Ő meg érezhette, hogy harapok, így tisztes távolságból méregettük egymást, ha egyáltalán méregettük.
Érdekes volt látni, hogy nem borotválkozott, ami egyáltalán nem jellemző rá, még akkor sem, ha hétvége van. De ez is azt jelezte, hogy nem áll szándékában közelembe jönni, bár most nem nyüglődtem ezen a tényen, én sem vágytam rá (max. csak agyban).
Szokásos teendők mellett volt egy kis időm tanulni és barátnőzni, majd a lányomat kikérdezni.
Döbbenet a kiscsaj, délelőtt, amit kikérdezett tőlem szavakat (220 db), este tudta, de a saját 45 db szavacskáját múlt héten képtelen volt megtanulni, na ná, hogy karót szedett be. Mi a francért, nem értem?!

Szóval a levegő tele volt feszültséggel.
Este mire ágyba kerültem a kezem már kikészült. Sikálás, zsírtalanítás, kapirgálás, majd uzsonnakészítés, Ő meg kellemesen tévézett, nem volt semmi érdekfeszítő, csak nyomkodta, hátha talál valamit. Aztán mikor befeküdtem leveleimet megnénzni, és a szünetben bejött, kissé szemrehányóan közölte, hogy azt hittem, hogy még tanulsz. Hát nem bazd meg, kicsit én is lazítok már végre. Nem szóltam egy szót sem, csak néztem rá és mosolyogtam. Majd folytattam a tevékenységemet, ami sejtem nem tetszett neki. De én meg voltam olyan kis undok, hogy nem vettem erről tudomást. Ha neki lehet értelmetlenül tévéznie, míg én próbálom eltakarítani a hétvégi kaja maradékunkat, rendszerezni a hűtőt, akkor nekem is adassék meg, hogy netezzek egy kicsit és ne Őt rajongjam körül. Létezik a világon olyan szó, hogy munkamegosztás, amit Ő nagyon is ismer, csak nem értem ilyenkor miért nem alkalmazza?!

És akkor most mondhatja, hogy menzeszes hisztis pitcha.
Jaaa.....hát persze, ez a legkönnyebb.

20 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr472644040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.02.07. 11:34:08

miért nem osztottad be? :)) drágám felporszívóznál, míg mosogatok... vagy valami hasonlóra nem lehet nemet mondani :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.07. 11:53:31

Azt hiszem, most örülhetek, hogy egyedül voltam, maximum magamat kellett elviselnem...
Pedig mennyivel hamarabb végez az ember, és akár közös, akár különálló programra is több idő jut, ha összefogunk. Anno exxel lehetett ilyet csinálni, szólt a zene, néha egy csókra, ölelésre öszsejöttünk, ki-ki csinálta a maga vállalt részét, aztán kifáradva lerogyhattunk egymás mellé. :) Mással még nem volt ilyen, ezek szerint lehet, csak jó "idomítás" volt? ;)

Gritty goose 2011.02.07. 12:08:27

@Enchantée: Ez az általános nálunk is....csak mikor nem, akkor puffogok!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.07. 12:25:32

@Csak_egy_lány: Néha kell egy kis puffogás, "helyrerakás", aztán megint egy darabig működni fog... :)))

aJeti 2011.02.07. 12:41:22

hehe, egyszerre menstruálnak a lányok, mint a koleszban :D

Gritty goose 2011.02.07. 12:52:17

@aJeti: Én még renitens vagyok.

aJeti 2011.02.07. 12:54:00

@Csak_egy_lány: ezt most nem értem.
miben?

Gritty goose 2011.02.07. 12:57:07

@aJeti: A mensiben....még nem vagyok sehol, csak a naptár mutatja, meg max. az idegszálam...HA...igaza van a páromnak!:-)))

aJeti 2011.02.07. 12:58:33

@Csak_egy_lány: jajaja, húzzál bele! én mindjárt végzek :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.07. 13:04:49

@aJeti: @Csak_egy_lány: Jól van, én meg a közepén! ;) Beosztjuk....

Gritty goose 2011.02.07. 13:11:51

@aJeti: @Enchantée: Akkor elég színes lenne a naptár, ha elkezdenénk jelölgetni, ki, mikor kezdi.

Nekem mindig ráérős volt. 28-35 között valamikor.

És akkor most elmondhatjuk, hogy ezek a kommentek most nagyon NŐI részleg volt.:-)

díva naíva 2011.02.07. 14:39:46

akkor inkább én vagyok az outsider, 2006. áprilisában menstruáltam utoljára, oh yeaah :)

Gritty goose 2011.02.07. 14:43:53

@díva naíva: Na neee!!!
Ennek én nis örülnék, ha nem eü-s probléma áll a hátterében!
Volt egy kolléganőm, neki sem volt spontán peteérése, mikor terhes akart lenni, akkor is gyógyszerrel kezelték, hogy legyen petéje.

Ilyen esetet átvállalnék, kinek a fenének kell az a fránya havi peteérés és velejáró tortúra?!:-)))

díva naíva 2011.02.07. 14:45:34

@Csak_egy_lány: szimpla hormonspirál, én hulla heppi vagyok tőle :)

Gritty goose 2011.02.07. 14:48:30

@díva naíva: Na a hormont kihagyom, ha eddig nem találkoztam vele, továbbra sem szeretnék....a másik része, detto.:-)))

díva naíva 2011.02.07. 14:51:15

@Csak_egy_lány: kinek a pap, kinek a papné... a hormonnak semmiféle hatása nem volt, azt a 2 órás hasgörcsöt meg megérte... ja, hát ugye még le nem vettek egyet sem, tehát arról nem tudok nyilatkozni, az milyen :)
akkor hogy védekeztek?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.07. 15:40:27

micsoda hétvége!

@aJeti: kinek milyen, persze :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.07. 15:41:17

@díva naíva: akkor neked lassan aktuális lesz a csere... tájékoztass, hogy ment! ha szar, akkor az enyém bent marad :D

Gritty goose 2011.02.07. 15:47:32

@éniskócos: Az nem úgy megy ám!!!!!!
Le kell venni, mert komolyabb bajok lesznek.
Csajok, csak annyira fáj, mint amennyire mikor felteszik.
Nyugi!
Persze, ez akkor igaz, ha nem vártatok sokat.
süti beállítások módosítása