Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.08. 12:45 Gritty goose

Mi lesz velem...?...

....jövő héttől?

Ma kisebb eligazításon voltam, távozó kolléga feladatait átvettem, átnéztük mit, hogyan, mikor, mivel, kivel, hova...stb.
Ültem és legszívesebben felkiáltottam volna: nem, én ezt nem akarom!
Teljes káosz van most bennem és baromságnak tartom, hogy miért ez lett főnökanyu döntése?! Tényleg miért Őt?
Sokkal egyszerűbb lett volna inkább engem, mint Őt!

Igen, gyarló vagyok, vagy gyáva, vagy tudom, már nincs értelme változtatást akarni?!!!
Fel kellene állnom, hogy akkor mégis csak én megyek, hagyjuk Őt, ahogy van, jól van, én meg fölösleges vagyok, az én munkámat majd megoldja más, vagy átveszi Ő. Az informatikai hátteret már képes lesz elvinni más is, nem olyan nagy különlegesség az, vagy majd a rendszergazdi jön és megoldja, ahogy egyébként kellene.
De nem állok fel, mert nem vagyok benne biztos, hogy találok mást, mert az angol most fontos, mert....gyáva vagyok!

De nézem a helyzetet és már Ő sem és főnökanyu sem engedné, nem menne bele ebben a cserébe. Közöttük olyan csendes utálat alakult ki, hogy a "sztornó, még sem Te mész" már nem hozna javulást. Persze, lehet, idővel és a fizetésével Ő is megenyhülne.
Nem tudom, de nem fogja ezt megtudni már senki.

Én meg ülök a szarban. Hát nem egy könnyű időszak vár ránk. Megmaradt másik kollégám is csak pislog nagyokat és vakarja a fejét. Belegondolunk nem csak a szar szakad a nyakunkba, hanem ha a cég még is (jó eséllyel) elsüllyed, akkor még a szar eltakarítása is ránk vár.

Nem, nem sajnáltatni akarom magam, ez most pusztán egyszerű ténymegállapítás.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr22646632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2011.02.08. 14:18:06

don't rinya. nyugi.

díva naíva 2011.02.08. 14:26:06

várd ki a végét :) ez az első sokkos pánik, majd elmúlik.

Gritty goose 2011.02.08. 15:27:56

@aJeti: @díva naíva:
Jött a következő löket a pánik felé.
Az a kolléganő, aki pénteken még végkielégítést követelt, ma bent volt utolsó beszélgetésen és sápadtan, sopánkodva jött ki.
Vezetőség nem tudta, hogy mit akar...ezt így leszögezem előre.
Szerintem nem is mondta ma nekik.
Ők mondtak pár mondatot: eredetileg holnap a papírjaikkal együtt a teljes anyagi elszámolást is meg kellene kapniuk. De nem megy, megértésüket kérik, és a papíron lévő utolsó munkanapon jöjjenek vissza, addigra remélik a kiszámlázott jutalékát megkapja a cég, abból ki tudják Őket fizetni.

Én tudtam, hogy napról, napra él a cég, azt is tudom, hogy ma még itt vagyok, de nem garancia a holnapra és ha így marad, akkor biztos vagyok benne, hogy a 07. hót már nem érjük meg.
Kolléga közli, hogy mert én mindig pesszimista vagyok, de most megdöbbent, mert Ő ezzel nem számolt.
Hát erről ennyit.

díva naíva 2011.02.08. 20:49:36

@Csak_egy_lány: akkor itt az ideje, hogy aktív álláskeresésbe kezd, mert a végén te is állás nélkül maradsz, mint a most felmondottak...
süti beállítások módosítása