Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.10. 08:20 Gritty goose

Kérdéseim voltak, de akkor másként fogalmazok.

A kommentekre és főleg Bohumkának a válaszomat elkezdtem, és ezt akkor folytatnám.

Ugye a kérdéseim ezek voltak:
De miért kellene nekem olyan emberekkel tovább foglalkoznom, akik:
1. Nem tetszenek külsőleg?
2. Külső stimt, de ennél tovább már nem kelti fel az érdeklődésemet?
3. Bosszantó a nyomulása, vagy a lazasága?
4. Ha az én értékrendembe nem fér bele?

Nos, nem kell erre válaszolnotok....más megközelítésre lennék kíváncsi.

Már sokszor taglaltam, hogy milyen elképzelésem, tapasztalásom van egy szeretővel kapcsolatosan. Arra is már megpróbáltam válaszolni nektek, miért nem sietek, és miért nincs még mindig az életemben egy ilyen férfi.
Ennek ellenére, úgy gondoljátok, hogy visszakozok, vagy túl öntelt, esetleg gőgös vagyok.
Lehet, elképzelhető, hogy a naplóm által ez jön le, sőt...akár lehet, hogy ez is a valóság.
Ezt én így, magamról elég nehezen állapítanám meg, ezt a hibát nézzétek el nekem.

De akkor kérdem én, szerintetek a helyzetemben mit kellene tennem?
Számomra az jön le, hogy véleményetek szerint a következő alternatíváknak kellene történnie:
- örüljek, hogy valaki hozzám szól és meg akar dugni.
- ha már ennyi jelentkező van, akkor dugassam már meg magam valakivel.
- ne szöszöljek a neten, mihamarabb találkozzak azzal, aki kép alapján tetszik. (igaz, ennek a következményeivel szerintem nem számoltok)

Nos, tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Miként, hogyan, hol és kivel csinálnátok másként? Vagy azt is kérdezhetem, mi a hiba az én rendszeremben?

Jó, hogy elkezdtem egy naplót írni, és most már interaktív életet élünk általa.:-))))

12 komment

Címkék: kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr52650873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.10. 08:49:00

Na, én is kíváncsi leszek a válaszokra, mert ha nem is ugyanazt keresem, de hasonló cipőben... :)))

Ifigenie 2011.02.10. 10:13:38

Én, majd én! :-)
Szóval szerintem:
1. Te aránylag elég jól elvagy otthon
2. némi hiányosságok vannak, de ezek nem annyira jelentősek, hogy elkeseredj miattuk, és más jellegű megoldásokon gondolkozz
3. talán azért gondolkozol szeretőn, mert már volt "ilyened", és lehetséges megoldásnak találod
4. csak mivel ezt tudatosan határoztad el, és nem pedig úgy, hogy hozta a sors, így tehát keresni kezdtél, most is keresel
5. ideálisat, aki megfelel az elvárásoknak, és aki beleilleszthető abba, hogy te elég jól el vagy otthon
6. de meggyőződésem, hogy még nem készültél fel rá, hogy így élj
7. persze erre nem lehet felkészülni, de ha tudatosan keresel, akkor tudatosan fel is kell, hogy legyél készülve- akár arra is, hogy az amúgy csöndes telefonod megcsörren a hétvégén :-)
Tehát úgy értem: tudatalatt nem akarsz szeretőt.
Ha akarnál, akkor már lenne :-)
Szóval szerintem így...

Gritty goose 2011.02.10. 11:47:10

@Ifigenie: Ugye, ez a második kérdésemre a válasz? (mi a hiba a rendszeremben)

Ifigenie 2011.02.10. 12:51:27

@Csak_egy_lány: amelyikre szeretnéd érteni :-)

Gritty goose 2011.02.10. 13:34:44

@drej: Ha a 2. eset lenne, akkor gondolod, hogy kifejezetten nős pasit keresnék?

díva naíva 2011.02.10. 15:06:33

tehát, én meg azt mondanám, játszol a szerető gondolatával és még az is lehet, ha találsz megfelelőt, inkább találsz hozzá hibát is, mert nem döntötted el, hogy valóban megtennéd-e vagy sem... és reméled, hogy a nagy keresgélés közepette a párod feleszmél és már nem lesz rá szükség :)

Gritty goose 2011.02.10. 15:16:20

@díva naíva: Kiegészíteném egy kicsit.
Csak annyira játék/valóság a szerető gondolata, amennyire "ÉHES" vagyok!

S talán az a gondolat, hogy Mr.Kalaposom itt/ott van, az kicsit megnyugtat, bár fizikális hiányérzetemet még nem csillapította, de már ott a tudat....időkérdése...és akár...ha Ő is és én is úgy akarjuk...akkor!:-)
Persze, ez csak gondolat, és még mindig csak játék, nem tudni valóság lesz-e belőle, ezért még kicsit nézelődöm, nevezhetjük úgy is, vadászom.

És persze, az lenne a legideálisabb ha a párom felébredne csipke Rózsika álmából és minden tökéletessé válna, de ha ebben reménykednék, akkor már én is álomvilágban élek. Csak...a remény hal meg utoljára.

díva naíva 2011.02.10. 17:50:55

@Csak_egy_lány: erre volt régen egy külhoni takszövös reklámszlogen, ugyan pénzről szólt, de a szeretődre is illik, a szerető akkor tesz boldoggá, ha időben ügyelünk arra, hogy legyen, ha kell :)

Férj 2011.02.10. 22:43:05

Ugyan én pasi vagyok és egyáltalán nincs tapasztalatom szerető kérdésben, de azt gondolom, hogy nem mindegy, hogy valaki MELLETT vagy valaki HELYETT keresel egy harmadikat az életedbe.

Az utóbbi számomra azt jelenti, hogy vagy egy helyzetben amiből menekülnél, de nem tudsz vagy nem akarsz ki szállni, mert bár a helyzet szar mégsincs bátorságod, vagy nincs alternatívád vagy túl kényelmes vagy, vagy kényszerhelyzetben vagy. Ilyenkor igazából alternatívát keresel, valami jobbat, valami többet, valami boldogabbat. Én ezt érzem Ifinél. Vad érzelmek vannak, szélsőségesen a két véglet között csapongva, se veled se nélküled. Vágy és utálat, mindkettő komoly érzelmeket jelent, hiába tagadjuk. Ez NEM játék.

A másik helyzet pedig amikor a jelenlegi helyzeted alapjában véve jó. Jól érzed magad benne, igazából boldog is vagy és kiegyensúlyozott, nem akarod feladni, fontos számodra és sokat jelent. Ugyanakkor van benned valami kis hiányérzet, talán kalandvágy talán ki nem élt fantáziák, egy kis izgalom, libidó, akármi. A harmadik személy ezt a kis "sót" jelenti számodra. Nem akarsz érzelmeket a legkisebb mértékben sem, nem akarsz lelkizni, érzelgőskődni. Beszélgetni akarsz kötetlenül, játszani komolytalanul, eljátszani, hogy hódítasz és meghódítanak, kiélni kicsit a libidódat és a fantáziádat anélkül, hogy azon kellene görcsölnöd hogy érzelmek keverednek bele. Utána hazamész és sokkal jobban tudsz örülni az otthoniaknak is. Ez CSAK játék.

És szerintem Lány ez utóbbit keresi.

Bohumil Stejskal 2011.02.13. 15:13:36

Nos nekem akkor nagyon nem is kell válaszolni, minden gondolatomat leírták előttem.

Kiegészítés:

"örüljek, hogy valaki hozzám szól és meg akar dugni."

Igen, mivel a párkapcsolatodban ez nem történik meg.

"ha már ennyi jelentkező van, akkor dugassam már meg magam valakivel"

Igen, talán kevésbé lennél görcsös és merev.

" ne szöszöljek a neten, mihamarabb találkozzak azzal, aki kép alapján tetszik"

Ne, mert úgy jársz, mint az utolsó két alkalommal, az egyiket pocakosnak találod, a másiknál pedig hiányzik a megszokott fülledt erotika.
Azért nem mindegy, hogy a "hibák" mikor derülnek ki.
De ha szereted szivatni magad...
süti beállítások módosítása