Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.18. 10:15 Gritty goose

Tegnap nem volt az én napom....

....de a mai(!?)....az lesz!:-)))

És ha már ez az én napom, akkor nézzük csak mivel is ajándékoznám meg magam?:-)
1. Egy friss gyümölcsökkel, meleg croassanokkal megrakott reggeli ébresztős tálcával.
2. Forró öleléssel, reggeli szeretkezéssel.
3. Kényeztető szabad nappal, olyan igazi relax nappal, ami csak rólam szól, masszázs, kozmetika...stb.
4. Egy gyors, de még is tartalmas, szeretgetős, odafigyelős ebéddel.
5. Esti sétával a város fényeiben....legyen kissé romantikus.
6. Gyertyafényes vacsival.
7. Egy kényeztető habos, gyertyafényes fürdővel.
8. Kimerítő szeretkezéssel.
9. Kis kifli-nagy kiflis pózban elalvással.
De ezek ügye személy függök, ha csak apró meglepetésekben gondolkozom, akkor örülnék egy finom parfümnek, egy marcipán rúdnak, egy szép mély bordó körömlakknak, egy nagyon vékonyan fogó tollnak, ezüst fülbevalónak, vagy nyakláncnak...stb.

De ha csak egy kedves bókot kapnék, annak is nagyon örülnék!

Egyébként ma reggel a fodrásznál kezdtem, igen, megint odamentem.:-)
Levágta, kivasalta, befújta és már mehettem is....30 percet vett el az életemből.
De jó, de tetszik....:-)
Majd bementem a Roosmanba és vegyi árukkal megrakodva álltam a sminkes állványok előtt. És megleptem magam egy szempillaspirállal. Nem mintha kellett volna, de most le volt értékelve.

Bejöttem, hajamat még egy kicsit hajlakkal belőttem, spirált kipróbáltam és most láthatóan jól vagyok.:-))))

 

Az, hogy belül mit érzek, az meg senkit nem érdekel...s most ne is érdekelje....mert... EZ 

AZ 

ÉN 

NAPOM!:-)))))) Ma csakazértis jó napom lesz!

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr492669930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.18. 10:41:49

Boldog mai napot Neked! ;)
Én is megleptem ma magam: vettem légfrissítőt, meg wc papírt, meg gyereknek hegyezőt, és új csöpögtető tálcát, mert a régi már avítos volt, hehehe...
De csakazértis felbontom a bonbont, és választok egyet belőle, mert ugyan étvágyam nuku, ma még semmit nem ettem, és nem is hiányzik, de éljen a csakazértis!!!! :))))

Gritty goose 2011.02.18. 11:45:22

@Enchantée: :-) Úgy legyen!:-)

De nem látom a felsorolásban, ami neked, csakis neked szól!
Na jó, a bonbont betudom annak.:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.18. 12:48:04

@Gritty goose: Kettő szem bonbont fogyasztottam el, kiélvezve minden egyes ízmolekuláját, lassan, a nyelvemen elolvasztva, átszellemülten. És ez mind az enyém volt, csakis az enyém! :)))

díva naíva 2011.02.18. 16:38:41

örülök, hogy jól vagytok :)))
Én meg már ha ilyen nőies vagyok elmentem WC-t venni :D és egy csúnya hájas eladóval kellett beérnem, aki láthatóan csorgatta rám a nyálát, pfúj :D

Gritty goose 2011.02.18. 16:43:01

@díva naíva: De csakazértis meg vetted azt a wc-t?
Hájas pasival ne foglalkozz...ma csakazértis jó napod lesz neked is:-)

díva naíva 2011.02.18. 19:37:44

@Gritty goose: felhívtam a volt sógoromat, hogy menjen oda és hozza el :)
én meg ellibbentem :)
ja és jó napom van, mondtam már :))
süti beállítások módosítása