Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.25. 10:43 Gritty goose

Túl éltem, jelentem, meg volt...

....az első kommunikációs órám, majd közvetlen utána a 100. órát lezáró a vizsga is.:-)

Mind a kettőtől tartottam.
Elsőtől azért, mert idegen közegben csak angol kommunikációra számítottam, ami azért valljuk be, 2 hónapos angol tanulás után ez még elég meredek.
De értettem, és a helyzethez képest még elég sokat beszéltem.:-)
A vizsga....hááát...tanárkám édes volt, meg rendes, meg megértő és bátorító....jeleztem elsőként mennék szóbelizni, még bennem van a kommunikációs óra lendülete, legyünk túl ezen, azután esnék neki az írásbelinek. Csajok örültek ennek, mert Ők sem voltak kevésbé befosva, mint én.:-))))
Az írásbeli.... érdekes, a fogalmazás része most jobban ment, mint az 50. órás tesztnél. De kitöltögetős mondatoknál ott ültem és blokkolt az agyam. Végül az ihlet, meg egy kis halk súgás segített. Majd kedden kiderült, hogy mit is sikerült alkotni?!
De megkönnyebbültem, ahogy a többiek is, túl vagyunk rajta...:-)
Most már anyagot nem kaptunk, így kicsivel hamarabb végeztünk. Kollektíven elmentünk kicsit lazítani. Amint kiderült, hogy a részemről több mindent is van mit ünnepelni, így a nem szándékozók is eljöttek. Egy lány kivételével, tanárkánkkal együtt egy kellemes estét töltöttünk el a VII. kerület kicsiny kis utcájában lévő kocsmácskában.:-)
Szeretem az ilyen görbe estéket, mert ilyenkor sok minden kiderül, megmutatkozik egy másik arc, más viselkedési formát is megtapasztalhatunk a másikkal kapcsolatosan.
Persze, a szorongó, az ilyenkor is szorongó. De ahogy én is, a maximalista, lökött libából, még lököttebb, mosolygósabb, fesztelenebb, folyton két értelmű labdákat dobáló csajszi leszek, úgy másoknál is tapasztaltam változást, új oldalukat mutatták meg egyesek.:-)))
Tetszett, ahogy a tanárkánkról megfeledkezve a 6 lány elkezdett pasikról csacsogni, de az is édes jelenet volt, mikor észrevettük magunkat és végül a figyelmünk tanárkánkra összpontosult.:-))))
Szegény, szerintem bizonyos helyzetekben köpni-nyelni nem tudott.:-))))
De imádni való volt a kis csipet-csapat.:-)))
Egyik lánnyal, aki a bal felemen ült, meglepően egymásra hangolódtunk egy-két korty alkohol elfogyasztása után. Ahogy én nem hallok, úgy Ő is félreértette a szavakat, néha kissé komikusra alakult a helyzet.:-)))

És ma bevállaltam egy dupla kommunikációs órát.:-)))

1 komment

Címkék: angol


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr392689424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.25. 11:06:16

Nagyon örülök, hogy sikerélmény ért! :))))
Így könnyebben megy a tanulás is, motivációval telve egyszerűbbek a dolgok! :)
Hogy a csapatépítés is kellemesre sikeredett, külön öröm! :)
Csak így tovább, gyűjtsd a pozitív emlékeket!
süti beállítások módosítása