Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.02. 10:08 Gritty goose

Mi van a levegőben?!

(a szmogon kívül)

Azt írjátok a naplóitokban, hogy van valami a levegőben, amitől úgy érzitek jobb lett mostanában a kapcsolatotok.
Hm...most el kellene kezdenem analizálnom az én kapcsolatomat is, hogy tudjam, ez igaz-e ránk is. De képtelen vagyok rá.
Mert nekem más érzetem van a levegőben keringő valamitől.
Szét robban a fejem lassan már 2 hete, hol kissé, hol jobban.
Nem ismertem ezt a fogalmat, hogy fejfájás, egészen 30 éves koromig.
Biztos hülyén hangzik, de tényleg mint egy határ, 30 évesen beköszöntött életem első migrénje, amiről a mai napig is azt mondom, az volt a legerősebb eddig. Mint ha csőstül kaptam volna az előző évek elmaradt kínjait. Hányinger, sírógörcs, szédülés, sápadtság, levertség. Főnyökanyum kötelezett 2 órás alvásra az akkor még irodában leledző kanapén.
Gyógyszer és az alvás megtette a hatását.
Ma már nem ilyen erőteljes, de hosszan elnyúló energiát zabáló tompa fájdalommal kínoz.
Gyógyszert, mint olyat a mai napig nem kapkodok be, csak ha már a hányinger kerülget.
Tegnap este az angolon azt éreztem eljött ez a pont. Ehhez még társult egy olyan szédelgés, amitől még jobban forogni kezdett a gyomrom.
Sharidon segített, de a szédelgés megmaradt.
Nem szoktam részeg lenni, de tegnap úgy éreztem magam, mint aki kiütötte magát. Ha becsuktam a szemem balra forgott a világ, ha kinyitottam a szemem, akkor meg azt éreztem a forgás nem akar abba maradni és képtelen vagyok megállítani, bármire fókuszálni, nem áll meg, olyan mint a körhinta, csak pillanatra marad a szemed egy ponton és már haladsz is tovább. Szörnyű volt. Mire elindultam hazafelé, kicsit csillapodott, de nem mertem becsukni a szememet, mert felerősödött ez a ringlispir hatás.
Gondoltam a fáradtság, a fejfájás a lemerültség teszi ezt, majd kialszom magam és jobb napra ébredek. Tévedtem, reggel gyorsabban pörgött minden, mint aki a pihenés hatására új erőre kapott. Kora reggel már rosszullét kerülgetett. Egy fél zsömle remélve, hogy a vércukorszintem is rosszalkodhat és 2 dl tej, mondván kevés a folyadék bevitelem, reméltem csodákra képes. Mit mondjak, egészen addig, míg felöltöztem.
A kocsiban próbáltam kinyújtóztatni a nyaki csigolyáimat, remélve, hogy több vérhez jut az agyam és rendbe tesz.
Talán... mintha...esetleg...
De aztán most megint kezdődik.:-(((
Pedig már megittam a reggeli kávémat tettem bele dupla adag kávét, hátha lent van az egyébként is béka segge alatt lévő vérnyomásom. Persze, ezzel csak azt értem el, hogy a koffein meg a gyomorsavamat nyomta fel az egekig.:-(
Defektes vagyok én....na meg öregszem, jönnek a nyavalyák, dögivel.:-)

Még jó, hogy ma nem lesz semmim, mehetek haza és alszom, mint egy mormota.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr742703524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.03.02. 11:20:46

:(
Esetleg egy lazító masszázs? vagy egy kör a hegyen futócipőben?
A mozgáshiány okozhat ilyesmi tüneteket - meg a stressz/feszültség is.

Gritty goose 2011.03.02. 11:25:08

@kozgaztanar: Nos, jó ötlet, akár a masszázs, akár a futás, csak kérdem én...mikor?!
A héten az angol mellé még bejött egy kis gardedámság...ha nincs angolom, akkor rohanok haza, hogy ne a lányomat és a páromat terhelje az én jó öreg nagyim.
De ígérem (mert nekem is hiányzik) pénteken napközben zumbázok egy órát.:-))))))
Aztán majd jövő héten szerdán is.:-)))
És ennyire futotta.:-(((
süti beállítások módosítása