Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.04. 13:35 Gritty goose

Tegnap este..

...azt éreztem minden porcikámra rá telepszik  depi.

Nem tartom magam depresszív alkatnak, inkább csak a végletek emberének, a rosszat nagyon rosszul élem meg, ahogy a jót is az egekig repkedve élem át. És ezek az érzések elég intenzívek bennem.
Tegnap az  angolon ismét csak ültem és nem értettem semmit...azt éreztem már azt sem tudom, amit eddig tudtam. Legszívesebben bőgve kirohantam volna és ott hagytam volna az egészet a francba. De nem lehet, kell nekem a tudás, és a pénzem is benne van. Csinálni kell, tudom, na meg elhatároztam, akkor véghez is akarom vinni.
A fejem ismét, ahogy már jó napja tompán nyomott, és a szédelgésem is meg volt.

Hazajöttem szárnyaszegetten, sírás határán és az én párom meg közölte, hogy ne aggódjak, most csak a tanulásra figyeljek.
Nem értette, hogy nem lehet! Nekem ebben a hónapban munkát kellene találnom. Mert ugyan még van bejelentett állásom, és még ha csak 6 órás fizetésem is van, de van valamennyi ami befolyik. Jaaa...és ez meddig megy majd így? Meddig lesz még cég?
Szerintem nem éljük meg a májust. Nem érti, hogy így nem ülhetek tétlenül a fenekemen, és nem várhatom, hogy majd az angolt május végén befejezem és akkor keresek állást?!
Máskor örültem volna a szavainak, de most kétségbe ejtett, hogy nem érti a helyzetem?!
Biztos érti Ő, csak nehéz neki FÉRFIként megértenie, hogy nekem, mint NŐnek is fontos a saját szuverenitásom. Eddig is és ezek után is saját magam akarom eltartani magam és a lányomat. Nem akarok Tőle függni.

És nincs sikerélményem.
Munkám csődöl, angolt nem értem, pasi fronton csend van és a szexuális életünk nem virágzott fel.
Imádom, hogy hozzábújhatok, ahogy átölel, ahogy simiz és nyugtat, de néha több kell.

Elfáradtam...ki és lemerültem.
És tudom, hogy saját magamat kellene a hajamnál fogva kirángatni ebből a trutyiból.

6 komment

Címkék: válság


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr582709854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.03.07. 12:57:16

hosszú, mély levegő és egyszerre egyre koncentrálj...
Ma csak állást keresek /munka, háztartás, család mellett persze/
Ma csak az angolra koncentrálok és igen is képes vagyok rá, rá fogok jönni, hol veszítettem el a fonalat és felveszem a harcot...
ma csak a kapcsolatomat próbálom terelgetni...
Minden napra egy cél, nem a munka találása, hanem mondjuk 10 pályázat kiküldése, kis lépésekkel...
Építsd újra az egódat és kezdj újra hinni magadban!

Gritty goose 2011.03.07. 13:25:17

@díva naíva: Köszi, édes vagy....de pont ez a bajom....10 pályázat kiküldése?!
Nincs annyi megjelenő hirdetés sem, nem hogy megfelelőnek találnám, ill. magamat.

Fáradt vagyok....még mindig kínlódom a fejfájással, szédüléssel. Ma bejelentkezem a dokihoz, aztán legyen, aminek lennie kell. Vizsgálatok hegyekbe...aztán gondolom megállapítja, hogy fogyni kellene és stressz mentes életet élni.
Na banyek, erre törekszem, amióta az eszemet tudom.
De legyen, tudni akarom, hogy nincs-e valami szervi oka a lassan 3 hetes fejfájás, szédelgésnek.
Hát most ez a célom.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.07. 13:37:54

@Gritty goose: Valószínűleg a stressz az oka, de azt meg csak Te tudod csökkenteni, gyógyszer nem... :(
Kitartás! *ölelés*

aJeti 2011.03.08. 15:06:21

@Gritty goose: a rejtett kancsalság is okozhat tartós fejfájást, sőt migrént.
egy szemész is segíthet.

Gritty goose 2011.03.08. 15:09:02

@aJeti: Vélhetőleg minden fajta kivizsgálásra most el leszek küldve.
Nyaki UH, szemészet, teljes vérkép, ezeknek az eredménye engem is nagyon érdekelne.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.10. 16:13:12

a kivizsgálás jó ötlet.
de miért csökkentené az a te szuverenitásodat, ha hagyod magad vígasztalni. nem úgy értettem, hogy most hirtelen rendezkedj be arra, hogy ő tartson el, de miért ne engedhetnéd meg neki, hogy felajánlja. hogy férfi lehessen. te pedig lehess egy kicsit gyenge nő, aki igenis gondolhat arra egy este, hogy végső esetben miért is ne... aztán reggelre összeszeded magad és teszed amit kell. miért kell mindig mindenen harcolni és megmutatni és a függetlenséget villogtatni? miért ne lehetnél nő, aki elanyátlanodva kisírja magát a párja vállán, hálás a felajánlott lehetőségért és legalább eljátszik a gondolattal, hogy miért is ne. igen, az ember lánya manapság már arra van szicializálva, hogy megálljon a saját lábán, függetlenség, karrier , szuverenitás. és közben elveszítjük a lényünk egyik alappillérét és ettől a kapcsolataink is "sántítanak"...
süti beállítások módosítása