Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.12. 19:37 Gritty goose

Életjel...

....azoknak, akik hiányolnak.

Még meg vagyok, erőm kezd kicsit éledezni, kedvem is kicsit pozitívabb.
De nincs kedvem minden nap siránkozni itt a naplómban, hogy milyen pocsékul is érzem magam. Elég teher saját magamat elviselnem, nem kell másnak is ezt olvasni, elég nyomasztó lenne.
Végül is MissF. segítségét kértem, s elvitt egy közeli, kedves, lelkiismeretes körzeti dokibácsihoz.
Az enyém a város másik végén van, mióta elköltöztem anyumtól, azóta nem volt szükségem dokira. Nem kellett azon gondolkoznom, hogy miként is legyen?!
Azt az egyet tudtam, hogy a cím szerinti körzetihez nem megyek. Bőven elég volt a párom tapasztalatát hallani, nekem ebből meg is volt a véleményem. Kóklerhez nem megyek.
Na most itt volt az idő, és barátosném, mint mindig, segítségemre volt.:-)
Elvitt, megvárt, majd átrobogtunk a szakrendelőbe, a szemészetre bejelentkezés miatt már nem tudtam menni, de a röntgent meg tudtuk csináltatni. Már ott kiderült, hogy az élettani görbülettől eltérőbb az én nyaki görbém. Másnapra kaptam a szemészetre időpontot. Semmit nem találtak, mindenem tökéletes.:-)))
Igaz, én akkor azt mondtam az lehetetlen, az elém tett papíron nem láttam semmit, pedig alá kellett valamit írnom. Az órámra nézve, valami fehér fényességet láttam, pedig...20 perccel hamarabb még a mutatót tökéletesen láttam. Hát persze, hogy pupillatágítást kaptam és távolra még csak-csak láttam, igaz homályosan, de közelre semmit.:-)
Azt nem mondták, hogy ez olyan mint a vakond "szindróma", szűrt fényen és sötétben jól látok, de kint az utcán  hunyorogva is azt hittem kifolyik a szemem. Kicsi résen, váltott szemmel próbáltam közlekedni, remélve nem megyek semminek sem neki. Metrón éreztem a legjobban magam.:-)
Nem tartott sokáig, csak 1-2 órát, de az pont elég volt nekem.:-)
A fejfájásom, szédülésem még meg volt, ehhez ez a fény érzékenység már csak hab volt a tortán.
Azóta minden reggel nyak tornával kezdek. Odafigyelek, hogy a nyakam mindig egyenes legyen, hátam, vállam is egyenes és ne görbe, vagy felhúzott legyen.
Ülő munkát végző embernek ez elég nehéz, mert megszokott már egy pózt, persze, hogy az ferde, vagy púpos. Megpróbálom a telefonokat is ügy elintézni, hogy ne vegyem a vállam és a fülem közé  a telefont, beszélgetés közben ne könyököljek, mert akkor már is megint púposan ülök. Szóval, testtartásomra figyelek a legjobban.
Aztán elhatároztam, hogy angol ide, meg oda....nem hagyhatom el a mozgást, a zumbát az életemből.
Ráadásnak csütörtökön kiderült az angolon, hogy az egyik lány, most fedezte fel és még ismerkedik csak eme mozgással. Keresi a helyet, a tanárt.
Javasoltam neki egyet, imádom Őt...és így bennem is felébredt a vágy, hogy ismét járjak, még akkor is, ha most éppen 40.000 Ft-al kevesebb fizetésem lesz.:-((((
Még nem tudom, hogy ennek a hiányát hogy fogom tudni áthidalni, és ez mellett plusz költségeket hogy tudok majd kiszorítani a "büdzséből", de hiányzik, csinálni akarom.
És ha már mozgás, akkor az étkezésre is oda akarok figyelni.
Jövő héttől nem lesz rendelős kajám, hanem itthonról fogom vinni. Este majd lesütögetek mellet és salátával megeszegetem. Akkor tudom, hogy mit is eszek, mi is van benne, nem lesz zsíros, sem rejtett só benne.
Almaecet kúrát is elkezdtem....hát...nem mondom, hogy fenséges itóka, de lehetne rosszabb is.:-))))
És ehhez még itt a TAVASZ!
Már hét közben is egyik reggel arra ébredtem, hogy az ébresztő előtt a résnyire nyitott ablakon keresztül beszűrődik a madarak csicsergése.:-)))))))))
Imádom, mikor a rigó dalol.:-)))))))))))

Ma pedig...nem így terveztem....de egész nap kint voltam a kertben, kicsit felmozgattam a kiskertem földjének felső rétegét. A tavalyi talajtakaró gazt most könnyedén kitudtam gyökerestől húzni... azt a pókhálóhoz hasonlító gyökér rendszert...utálom, de most kiirtottam.:-)
Tulipán hagymákat ültettem, meg jezsámeneket, rózsákat megmetszettem.
Aztán egynyári virágok magjait is beszórtam kis pohárkákba és az "üvegházikómat" beraktam az egyik szoba ablakába.:-))) Mostantól naponta lesni fogom Őket.
Hibiszkuszomat meg átültettem, szegénynek már nem volt semmi földje, csak gyökér volt a cserépben, csoda ha dobálja a leveleit, és kornyadozik, hiába locsolom?! Remélem, most a metszés és az átültetés után megtáltosodik és idén is megajándékoz gyönyörű dupla fejű vörös virágával.:-))
Majd hulla fáradtan, szaladtam teregetni és a lakást kiporszívózni. Míg a kedves végzett a gyümölcsfák metszésével én is kész lettem.
De annyira, hogy kiegyenesedni nem tudtam az egész napos görnyedésből.
De megállapíthattam, hogy hiába voltam lehajolva, egész nap nem szédültem.:-)
A karom viszont enyhe koszos színben játszik, pedig nem az, csak a nap kicsit megfogta.:-)))
Remekül nézek a tavaszi kertészkedéskor ki. Mivel kesztyűben kertészkedem, mert a körmeim azért mindennél előrébb valóbb, így a csuklómig meg maradt a téli fehérség, de onnantól szépen kezdek barna lenni.:-))) Aztán persze, jön a neki vetkőzés, és a hátam is barna, a fenekemmel együtt, de a combom a lábam és a hasam fehér. Majd nyár elején mikor már kész vagyok a kertészkedéssel jöhet a napozás, és alig győzöm egyenletesre süttetni magam.:-) Nem szeretem a fehér foltokat magamon sem az eltérő színben pompázó testrészeket. De szoliba nem mennék annak érdekébe, hogy egyenletes legyek. Vagy sikerül a nap által, vagy nem.

Szóval, szédülés-fejfájás múló félben van, talán a frontok is hozzá segítettek.
A kedvem meg hullámzik...de javul.
Az angol csinálom, mert csinálni kell...talán az a lendület is visszatér. Most filmeket keresek, ami egyszerűbb párbeszéddel rendelkezik.
A szexuális életemről nem tudok mit mondani.
Már csak azért sem, mert szerdán ismét bekopogott a Mikulás.
Pedig most itt van 4 nap lazítás....persze, lehet jobb ez így, legalább nincsenek elvárásaim és nincs feszültség és duzzogás, mert esetleg még sem lenne semmi.
Így most biztosan nem lesz semmi.:-)
Van egy jelentkező, akivel levelezek, de amennyire tetszett a képalapján és lendületben voltam, most a sok levelezgetés miatt kezdem elveszíteni ezt a lendületemet.
Mivel nem firtatja a találkozót, én csak óvatosan pedzegetem, hogy talán tovább kellene lépnünk az ismerkedés mezején, de nem veszi a lapot...így nem erőltetem.

Jól esett, hogy hiányoltok.:-)

2 komment

Címkék: hétköznapok


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr272734155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.12. 20:56:10

Köszi, hogy bejelentkeztél! Kitartást, és sok szép, meg jó élményt Neked, amíg vissza nem térsz teljes valódban! :)

díva naíva 2011.03.16. 10:31:48

Hát nekem ez nem tűnt túl siránkozósnak :)) jó zumbazást, angolozást, kertészkedést és napsütést :)
süti beállítások módosítása