Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.31. 12:03 Gritty goose

Az ember tervez...

....isten végez....mondhatnám, ha hívő lennék.

Bár így is mondhatom, és nagyon hangzatos, de sajnos igaz is.:-(
Tegnap ahelyett, hogy reggeli napsütésben már a várost elhagyva Balaton felé haladtunk volna Mr.G.-vel, otthon mélyen aludtam.
Napközben meg a tavaszi nap sugaraiban fürdőzés és a Balaton látványától töltődés maradt el, helyette egy lusta délelőttöm volt. Elmentem a közeli tornaterembe, de megváltozott az órarendjük, már nincs napközben órájuk. Beültem a Mekibe, ittam egy finomnak nem nevezhető kávénak nevezett löttyöt, bár a társaságom kellemes volt, azért a sors csak oda sodorta Mr.G.-t.:-)
Ha hiszek abban, hogy nincsenek véletlenek, akkor azt mondom, hogy a Balaton nem véletlen maradt el. Nem kell nekünk hosszabb és tartalmasabb programokat terveznünk. Viszont akkor az is igaz, hogy a Mekibe való összefutásunk sem volt véletlen, azért kárpótolt minket a sors. Mi az esélye annak, hogy akkor és ott van munkája és pont akkor esik be a Mekibe, mikor én a löttyöm felett elmélkedek a csodás időről?:-)
Ugye, hogy elég kicsi?!
Ezt már nem is mertem otthon elmesélni, mert tuti nem hitte volna el a párom.:-( Szerintem örült, hogy elmarad a Balaton és a mi kis találkánk.
Bár nem szólt, nem pufogott, egy beszólása volt csak, azon meg csak mosolyogtam.

Viszont azért az elgondolkodtatott, hogy én mit tettem volna a helyében?
Azt hiszem, biztos nem ezt, amit Ő!?
Hétfőn már este jeleztem felé, hogy én bizony újból igen kívánós vagyok és nem lenne ellenemre, hogy szeretkezni nem is akar, de a kedvemre tenne.
Mosolygott, úgy tűnt érti a célzást, de mire bekerült mellém az ágyba, éreztem nem lesz ebből semmi, nem firtattam, nem pufogtam, csak kissé hűvösebben befordultam a fal felé.
Kedden sem történt semmi, sőt....kicsit ki is akasztott, mert olyat tett, amit utálok.
Nem veszekedtem, csak beszóltam.
Tulajdonképpen ebben a hangulatban mentem volna el Balatonra?!
Logikusan ha valaki ezt végig gondolja, akkor mi lett/lehetett volna ebből?
Én, női fejjel is azt mondom - fordított esetben biztos lettem volna benne -, hogy: dugás.

- Ezek szerint Ő nem így gondolja!
- Vagy nagyon bízik bennem.
- Vagy nagyon komolyan gondolom, hogy Mr.G. már nincs hatással rám, így nem akarok TŐLE semmit, és ezt a kedvesem is látja rajtam.
- Vagy ennyire nem érdekli, csak a férfi büszkesége nem engedi, hogy engedélyt adjon rá, hogy mással, a szükségleteim csillapítása érdekében szeretkezzek.

Én biztos, hogy mind a két nap lehető legtöbbször "kicsavartam" volna, hogy szerdán még meg se forduljon benne, hogy esetleg valami is történjen a régi idők emlékére.

Most erre mit mondjak?
Mások vagyunk?
Bosszant, fáj!

11 komment

Címkék: csalódás kedvesem mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr452787791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.31. 12:33:26

És tulajdonképpen Mr. G. mondta le az utat?
Nem értem a párodat, nagyon nem. Mondjuk anno velem sem volt együtt gyerek apja, de ettől függetlenül féltékeny volt az élő fára is, persze jogtalanul...

Gritty goose 2011.03.31. 12:40:59

@Enchantée: Igen, Mr.G. mondta le, mert amiért menni kellett (volna) az tőle függetlenül csúszik, majd máskor kell mennie.

Én sem értem a páromat. Ha érteném, nem bosszankodnék.

Ifigenie 2011.03.31. 13:07:40

És mi volt a mekiben?

Gritty goose 2011.03.31. 13:29:19

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Kávé és beszélgetés.
Semmi extra, ahogy a Balatonon se lett volna!:-)

Ifigenie 2011.03.31. 14:28:15

@Gritty goose: hogy kell szakítani? Csak úgy lehet, ha az ember már érzelmileg nincs annyira érintve? Vagy hogy? Közös megegyezéssel???
Ti hogy csináltátok MR. G-vel annó?
Sz-t elviszem egy helyre a jövőhéten. Ez sorsfordító lesz. Még nemtudom, melyik irányban, és ötleteket gyűjtök hozzá.

Gritty goose 2011.03.31. 14:45:27

@Ifigenie (lenitas.blogger.hu): Hogy kell?
Nem tudom, nem én léptem ki a kapcsolatból, a szeretői kapcsolatunkat meg elkoptattuk, lecsengett aztán ellenálltam.

Igen, szerintem is úgy lehet, ha az egyik kilép és következetesen meg is marad a döntésénél.
Ha Mr.G. a szakítás után ellenáll és nem egy hét múlva enged a csábításomnak, akkor lehet soha nem lettünk volna szeretők.
De nem tudott ellenállni.:-))) 3,5 év csak szeretkezés jött!
Aztán leállítottam, nem vettem a célzásait, nem értem rá a talira, nem hívtam, nem küldtem sms-t. Megszűntem létezni. Ha hívott kedves voltam, de jeges. Megértette.
Ha csettintenék mai napig is készen állna minden jóra.:-)) De én már nem akarom, és ehhez tartom is magam és Őt is.:-))))
Tiszteletben tartja!

Ifigenie 2011.03.31. 14:49:19

@Gritty goose: de mitől??? mi történt?? Elég volt, már nem volt olyan, nem volt vonzó, mindig tudtad, hogy érzelmileg hidegen hagy???
Szerinted engem hidegen hagy Sz?Sokszor már magam sem tudom. Múltkor megint megkaptam, hogy nem lehet ez csak szex, mert sok az érzelme felém, így még biztos nem most, de azon lesz, hogy arra törekedjen, hogy nemet tudjon mondani nekem.
A hapsik tudnak nemet mondani, vagy csak a farkuk után mennek??? ahogy te is írod, hogy nem tudott neked nemet mondani, és főleg rajtad múlott...a hapsik csinálnák így, míg világ a világ????

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.03. 00:06:03

@Gritty goose: gondolom benne volt az is, hogy megismerkedtél a mostani pároddal... vagy ez teljesen független döntés volt? csodálkoznék :D

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.03. 00:07:04

közben az jutott eszembe, hogy mi 2.5 éve vagyunk szeretők. igaz közben volt egy kis szünet. vajon meddig tarthat?

Gritty goose 2011.04.04. 09:28:10

@éniskócos: Míg egyikőtöknek nem lesz terhes, lapos, már "uncsi". Vagy nem jön valami változás az életetekben, ami kizökkent ebből a mederből és új mederbe nem kerültök (akár külön külön vagy együtt).

Gritty goose 2011.04.04. 09:29:56

@éniskócos: Már előtte is ritkultak a találkozóink, aztán neki jött a mostani kedvese. Tiszteltben tartottam, mert azt gondolta, hogy hozzá hű akar lenni.
Tévedett.
Majd végül tényleg jött nekem is valaki, amit meg Ő tartott tiszteletben.
Így alakult.:-)
süti beállítások módosítása