Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.04.06. 10:37 Gritty goose

Valami isteni volt...

....a tegnapi Zumba óra.:-)))
Táncos, felpörgető, nem ugrabugrás aerobikos.

Igaz, este hullaként értem haza.
Energia bevitelem tegnap egyenlő volt a nullával, ezzel szemben reggel 7-től 22.30-ig talpon voltam, táncoltam, dolgoztam és angoloztam.
Igaz, a koncentrációm is a béka feneke alatt volt. Vagy tényleg ennyire nem megy az angol!?:-(
Nem tudom eldönteni, mi a gond....most olyan éles váltást érzek, hogy nem tudok magamhoz térni.
Hallom, tudom, hogy ismerem a szavakat, de nem értem, nem ugrik be, mit is akar mondani.
Vagy van, amikor nem is hallom, nem ismerem fel a szavakat, csak tudom, hogy angolul beszél. Úgy érzem magam, mint a tanfolyam előtt. Felismerem, hogy angolul karatyol, de fogalmam sincs, hogy mit?:-(
Kész, kétségbe estem. Minek is járok, fektetek ennyi energiát, pénzt, meg időt ebbe, ha ugyanott tartok?
Tanulni, tanulni kellene. Szavakat, kifejezéseket ezerrel.
De nem megy, mikor?!
Elfáradtam, lankad a lendületem, kitartásom már sehol sincs, csak az hajt, hogy az agyam tudja, az álláshirdetések miatt muszáj tovább csinálnom.

Próbálom a lendületemet most mással felpörgetni, mert ez így depihez fog vezetni.
Fel kell ráznom magam, mert más úgy sem fogja megtenni helyettem.
Zumba heti 2x.:-)))
Sikeres fogyás.
Az eget kémlelem és örülök, hogy süt a nap.

És nem hagyom, hogy nyomasszon (pedig nagyon!), hogy fogalmam sincs a nyárról, a nyaralásról.
Tegnap este is a villamoson két 30-as beszélgetett, nyaralás, és tenger...hogy mennyire vágynak rá, és mióta nem voltak már mellette. A fiú közli 8 éve már nem jutott el oda.
És az igazi nyaralás, egy hosszú, egyhetes, valóban lazító, kikapcsoló nyaralás.
Lány közli, talán 17 évesen volt neki ilyen utoljára, mikor még a szüleivel ment nyaralni.
Én meg állok és nem tudom nevessek vagy sírjak!?
Mit nyavajgok én itt, mikor ha megkérdeztek volna az elmúlt 6 évemet sorolhattam volna. Minden évben tenger mellett töltöttem minimum 1 hetet. Volt olyan év, amikor 2x is kijutottam 1-1 hétre. De az utolsó két évem felül múlta a többit 15 nap a tenger mellett!
Szóval ezek után mit akarok én itt!? :-)))
Örülök, örüljek, és örülnöm kell.:-))))
Mert megtehettem, mert volt rá lehetőségem.

Most idén visszanyal a fagyi....na akkor most méltóság teljesen elviselem.
Majd nézem a képeket és abból töltődöm.:-)

1 komment

Címkék: múlt


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr862804079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.06. 12:32:11

Minden relatív, mint tudjuk. :)
Vannak mélypontok, de onnan szép az út felfelé. :D
süti beállítások módosítása