Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.09. 14:56 Gritty goose

Miss K. és a szexshop...

Én még soha nem voltam ilyen helyen, Ő sem, de most felmerült, hogy mennie kellene, nem megyek vele?!

Khm...khm...nem vagyok prűd, de mégis ha belegondolok, már is rákvörös a fejem...szóval, nem vagyok benne biztos, hogy mennék. Szerencsére, most nincs is időm rá, hogy elkísérjem, neki meg most "kell" mennie.
Viszont ha már megy, nézzek körbe az oldalon, ha van valami, akkor megveszi nekem.

Volt valami, ami felkeltette az érdeklődésemet:
http://www.diamondsexshop.hu/kepek/we-vibe2.JPG

Nos, ha nem lenne ilyen drága, talán meg is kérném rá, hogy vegyen nekem.
Kipróbálnám, vajon milyen lehet? Persze, kérdés, mennyire fixen rögzíthető, mennyire merev és nem lágy?

Aztán még nézelődtem, és eszembe jutott, hogy mindig izgatott a gésagolyó létjogosultsága. De nekem még soha nem volt, nem is tudom, hogy valóban érzékelhető apró vibrálásokat okoz-e a benne lévő "kotyogó" golyócska?!
Az a gondolat, hogy reggel úgy indulnék el munkába, hogy ezt a golyót felhelyezném, majd a "jó minőségű" magyar utakon 45 percet zötykölődnék, és közben a golyócska bennem kotyogna, és közben a G-pontomat "lökögetné"...hm...azt hiszem, isteni érzés lenne. El tudnám viselni jó pár reggelen.:-))))
Persze, a feltétele, egészséges hüvelyi izomtónus, amivel azt gondolom, nincs gond.:-))))

Vajon milyen lehet?

3 komment

Címkék: kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr732890009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.09. 15:30:41

Erről a kütyüről Barracuda írt korábban, neki nem jött be, de ez nem azt jelenti, hogy Neked rossz lenne. Gésagolyó nem kotyog, és annyira nem is izgató, inkább a tudat, hogy ott van. Ellenben nekem pl. egy idő után a hólyagom ahogy telítődik, nyomni kezd, és olyankor jobb megszabadulni tőle. :)
A szexshop meg nem nagy kunszt, voltam már egyedül is, párban is. Tök rendesek, segítőkészek, a Diamondban főként. :)))
Szóval no para, hajrá és jó nézelődést, tudod, evés közben jön meg az étvágy! ;)))

Gritty goose 2011.05.09. 16:04:04

@Enchantée: "kotyog" alatt ezt értem:
"Hüvelygolyók más néven Gésa golyók: több típusban, és anyagban színesek, fém vagy zselés bevonatúak. A lényege, hogy az üreges golyókon belül másik golyók mozognak. A mozgás során, a belül lévő másik golyók, nekiütődnek a külsőnek, és apró rezgéseket továbbítanak, melynek hatására, a hüvely izomzata és a szorító izmok, reflexszerűen húzódnak össze. "

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.09. 16:08:03

@Gritty goose: Tudom, hogy érted! ;)))
Bár én eleve nem rendeltetésszerűen reagáltam elsőre sem a golyómra. :)))
süti beállítások módosítása