Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.16. 09:34 Gritty goose

Tényleg jobb volt...

...vagy csak csillapodnak a kedélyeim? :-) Igazából magam sem tudom.

Igen, az a kurva szex HA nem befolyásolná az életemet és vele együtt a hangulatomat, akkor tulajdonképpen tökéletesen érezhetném magam ebben a kapcsolatban. Nem, nem azt mondom, hogy a párom tökéletes nekem, de a lehető legjobb, akit eddig ismertem. És ez már pusztán elég ahhoz, hogy boldog lehessek.

De nem megy, mert az a belső frusztráltság időnként kikészít, felőröl, megőrjít. Nem tudom kezelni, csillapítani, kiiktatni az életemből.
Pedig mennyivel jobb és szebb és könnyebb lenne.....

Hétvégén harmóniában voltunk! Nevettem és csak viccesen legyintettem azokon, amiken máskor felbosszantom magam.
Bohóckodtunk, játékosan évődtünk, csipkelődtünk, ölelkeztünk és meghitten beszélgettünk.:-)
Volt kapkodás, de még is nyugodtak tudtunk maradni, volt vita, de meg tudtuk beszélni.
Nem volt bennünk tüske és nem sértődött meg egyikünk sem.

Igen, mert a Mikulás itt van nálam, és így nincs bennem semmi elvárás, vágyakozás.

Ennek ellenére vasárnap reggel úgy ébredtem, hogy élesen bennem élt még az álom.
Mr.25-ke volt az álmom főszereplője. Azt éreztem, amit valóságban már rég nem, mert elnyomtam, mert rájöttem, hogy jobb ez így.
Hiába epekedek érte, esélyem sincs.
Mégis az álmomban újból játékos, és merész, vicces és kihívó voltam...és nem hagytam hidegen Őt.:-)
Azt a bizsergést várom az életemben is. A játék öröme mellett a győzelem felemelő érzése keveredett bennem a vágy és a szexuális izgalommal.
Ébredéskor remegett minden porcikám és gyomorból feltörő kacagás tört ki belőlem.:-)))

Ennek ellenére nyugtáztam, hogy a libidóm (talán) hála az égnek, nem ébredt fel.
Mert félek, akkor ismét elindul bennem egy elvárás, vágyódás, ami meg aztán feszültséget okoz bennem. Amire meg senkinek sincs szüksége.:-)
 

5 komment

Címkék: kedvesem mr.25 ke


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr912907466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.05.16. 11:47:03

kicsit ördögi körnek tűnik, no meg kompromisszumnak, biztos jó a pároddal, de nem egy hullámhosszon mozogtok, legalábbis szex terén... szerintem így nem leszel boldog... te sem fogsz szignifikánsan változni és ő sem...

díva naíva 2011.05.16. 12:26:47

@Gritty goose: ne haragudj, nem akartam goromba lenni, szar napom van...

Gritty goose 2011.05.16. 15:14:43

@díva naíva: Nincs gond, csak összefoglaltad!

Bohumil Stejskal 2011.05.17. 23:05:31

Ez hosszú távon szerető(k)höz vezet.
süti beállítások módosítása