Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.25. 13:02 Gritty goose

Tegnapi szexhoroszkópomat...

...ma olvastam el, és majdnem hangosan felkacagtam.:-))))

Nem szoktam elolvasni, sőt...nagyon nem is olvasok ilyen általános, sablon előrejelzéseket.
De most véletlen odatévedtem és azt írta tegnapra, hogy:

Mivel délután a Hold átlépett a Halak jelébe, szuper éjszaka vár rád. De csak akkor, ha nem alszol el. Ha fáradt vagy, akkor ne kezdj el tévézni, mert alvás lesz a vége. Inkább zuhanyozz le, majd bújj az ágyba frissen, illatosan! Ez elkerülhetetlenül szeretkezéshez vezet…

Ma már tudom, hogy teljesen igaz volt.
Hazaértem hullaként, és azt éreztem álltó helyemben elalszom.
De elmentem tusolni, mert a meleg miatt ragadtam.
Nem kezdtem el tévézni, de mire beért a párom, már alvás közeli állapotban voltam. Meglepően a takaróm alá nyúlt, de én már "horkoltam". Nem derült ki számomra, hogy most lett volna kedve, vagy csak konstatálta, hogy a mikulás távozása után fazonigazítás történt...persze már 4 napja...de csak most vette észre.

Ha igaza van a horoszkópnak, akkor lemaradtam egy szuper éjszakáról. :-))))))))

12 komment

Címkék: szex


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr732931264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.25. 13:16:18

Húúúúú, bakker, én is!!!! Pedig mennyi gyönyört tudtam volna ezek szerint okozni magamnak, ha nem alszom el! A francba!!!! ;))))
Legközelebb előre tedd már közzé! :D
A miheztartás végett...

Gritty goose 2011.05.25. 13:17:38

@Enchantée: :-DDDDDDDDDDDDD

OK!
Bár a mait még nem látom, lehet, hogy ez csak utólagos, de úgy semmi értelme nem lenne.

Gritty goose 2011.05.25. 16:26:59

@Enchantée: Na ez a ma esti:
Ma éjjel ki leszel cserélve. Annyira, hogy a kedvesed nem fog rád ismerni. Mintha egy új emberrel bújna ágyba. Ezt fokozhatod, ha új fehérneműt veszel fel, és más illatot teszel magadra. Ezek után ne lepődj meg semmin! Azon se, ha megkíván, és kielégít!...

Páromé:
Ma este hátra dőlhetsz, és kiengedhetsz mindent a kezedből. Egy igazán jó, bizalmas, intim kapcsolatnál megteheted, hogy átengeded az irányítást a párodnak. Tedd ezt! Persze azt ne hagyd, hogy szeretkezés nélkül aludjatok el! Hiszen szex nélkül „fűszertelen” lenne az élet…

Remek, akkor vagy kezdeményezek, vagy nem lesz semmi, de ha kezdeményezek sem biztos, hogy lesz valami, őt ismerve.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.25. 17:26:32

@Gritty goose: És én ha magamnak kiöltözök, friss illatot teszek fel (azt nem mondom, hogy kinyalom magam, mert az nehéz lenne), akkor hűűű, de jó lehetek, és még ki is elégíthetem magam új emberként??? :DDD
Na, szép!

Gritty goose 2011.05.26. 10:41:26

@Enchantée: Na milyen volt az éjszakád?

Nekem éden hoteles és feleséges.:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.26. 11:27:42

@Gritty goose: Finoman illatoztam, néztem egy videót, és közben könnyítettem a kínjaimon. Semmi extra.
De örülök, hogy Neked jó volt! :)))

(Te, mijazazédenhotel????)

Gritty goose 2011.05.26. 13:10:33

@Enchantée: Minek is örülsz? Az én tévénézésemnek?

TV3-on ment, ma lesz vége, reality show.
Van aki szidja, van aki szereti. Én az utóbbiak táborát gyarapítom.
neten fent van az összes része...ha gondolod belenézhetsz.:-)))
Nekem nem tetszettek a VV-k, ebben a műsorban nem a nézők lenyúlása a cél. Nem élő, felvett műsor, de érdekesebb, taktikusabb, változatosabb, mint eddig bármelyik valóságshow.
Nem Te szavazod ki Őket, hanem a dolgok váratlansága és a helyzetek alakulása, a taktikusság teszi mozgalmassá.
Nekem tetszik.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.26. 13:13:17

@Gritty goose: Ha jól érezted magad tévénézés közben, akkor annak örülök azért. :)
Annyira nem érdekelnek ezek engem, hogy csak na! :)

Gritty goose 2011.05.26. 13:40:48

@Enchantée: Hát...azért jobban is érezhettem volna magam közben. Az a sok reklám kihasználásra is kerülhetett volna.:-)))

A többi engem sem, csak most, csak ez...csak valahogy...:-)))

díva naíva 2011.05.30. 15:58:08

@Gritty goose: fűszeretlen helyett fűrészetlen-t olvastam :DD

Gritty goose 2011.05.31. 09:14:28

@díva naíva: Főleg, hogy fűszertelen!:-)

díva naíva 2011.05.31. 10:07:01

@Gritty goose: ennyire voltam tegnap képben :D
süti beállítások módosítása