Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.06.20. 09:01 Gritty goose

Miért is....?

Kora reggel azzal szembesültem, hogy napoznom kellene sürgősen.
Mivel nem lesz ma kánikula, de hűvös is csak reggel lesz, így nyári ruhácskában akartam ma jönni. Igen ám, de a hófehér lábamon szembetűnően virítanak a 3-4 mm-es foltokban benőtt szőrszálak.
Utálom.:-((((

Ma esti programom már meg van.....
Viszont a hangulatomra kora reggel rányomta a bélyegét.
Más ruhában távoztam otthonról, mely nem kevésbé csinos, melleimet még jobban hangsúlyozza, mint a ruhácska, de ...akkor is.:-(
Páromnak abban is, és ebben is nagyon tetszettem.
Miután tegnap reggel kicsit felébresztettem az érzékeit (és SIKERESEN!), most mint a bagzómacska olyan, bár csak szóban, tettlegesen nem annyira, mert este már csak "hang" volt, nem volt folytatás.:-( De nem leszek telhetetlen, most ezen a téren jó kedvem van.:-)
Csak a lábam ne lett volna "ennyire" szőrös. Ez az átka az epilálógépnek. Gyengíti a szálakat és nem egyszerre jönnek ki.

Ezek után mosolyogjak?! Reggel van, kicsit bosszús vagyok.
Piacon meg a felső rucimat látva, a pasik mozdulatukban megállva nézelődtek.
Néha jól esik, de többnyire zavar.
Ma reggel a zavar kategóriába tartozott.
Próbáltam is gyorsan tova siklani az ilyen standoktól.
Sikerült találnom egy üres pultot, gyönyörű málnával. Oda is léptem, hogy akkor én most veszek. Abban a pillanatban (nem is tudom hogy honnan) 3, árgus szemekkel figyelő pasi jött elő, ami kissé meg is rémisztett. Már távozni nem akartam, ráadásul a málnához való ragaszkodásom nagyobb volt, mint a zavarom.
Egyik fiú széles mosollyal kérdezett, másik a rekeszre támaszkodva bámult, harmadik pakolást színlelve méregetett, én meg sikítva menekültem volna.
Széles mosolyú kiszolgált, de közben a másik kettővel beszélgetett, kicsit leplezve a bámulásukat, ezzel viszont kissé levegőnek éreztem magam.
Csináld már, mennék már, már itt sem vagyok...gondoltam.
Kifizettem és próbáltam mihamarabb a pultól távolodni, de már hallottam is a rekeszre támaszkodó hangját:
Miért ilyen szomorkás a hölgy?
Hm....hozzám beszél, nekem mondja?
Felnéztem és láttam, hogy a szemeim közé néz (kivételesen, nem a melleim közé).
Ráztam a fejem és rájöttem, tényleg milyen is lehetek külső szemmel nézve?! A máskor mindig mosolygós nőci, most álomittas, bosszús, komor fejjel járkál.

Végül egy mosolyt villantottam felé, és közöltem: reggel van még.
Majd látva, hogy tetszik neki, amit lát, még egy mosolygósan kacér pillantást is kapott.

Szólj hozzá!

Címkék: hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr892999436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása