Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.07.22. 15:08 Gritty goose

Pasik és a szűrések...?

Egy blogra leltem a minap, és az által merült fel ez a kérdés bennem.
Igen, hangoztatják, hogy a védekezés és a nők szűrése milyen fontos, melyet évente 1x meg kell ejteni, és az egészség fontos...stb.
És hol vannak ilyenkor a férfiak?
Melyik férfi jár el évente legalább egyszer prosztata vizsgálatra, urológiai szűrővizsgálatra, esetleg HPV szűrésre, kalandos kedvűek HIV szűrésre?

Nem mondom, hogy mi nők betartjuk, és minden egyes (már szexuális életet élő) nő évente egyszer megjelenik a nőgyógyászaton, de azt gondolom, hogy százalékos arányban a nők ebben a "versenyben" nyernek.
Pedig....sajnos a vírusokat általában a férfiak CSAK hordozzák, és mi vagyunk kitéve a betegségeknek. Ergo, ha Ők jobban odafigyelnének, kevesebb bajunk lenne.

De ha már annyit elérnénk, hogy kölcsönösen aktívak lennénk a szűrések tekintetében, már nyert ügyünk lenne.
 

8 komment

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr503089199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.22. 16:43:50

Szókimondó asszonyság, tökéletesen egyetértek Veled! :)))
Én azon röhögök, mikor jön a panasz, hogy milyen megalázó az urológiai vizsgálat NEKIK. Hja, mert a nőgyógyászati az olyan kellemes NEKÜNK, és ugye a mammográfia is kész leányálom!!! :D
Én sokat köszönhetek a megelőző vizsgálatoknak, és ha tehetem (már csak a gyógyszer felíratása végett is), rendszeresen látogatom a dokimat. Az a típus vagyok, akit úgy kell figyelmeztetni, hogy még nem járt le az egy év, várjak egy kicsit...
Oltások terén viszont vannak elmaradásaim. :S

díva naíva 2011.07.23. 15:39:04

hát én sem szívesen járok, de nehezemre sem esik, két szülés után már nem nagy cucc az az 5 perc :)

Gritty goose 2011.07.25. 09:13:13

@Enchantée: Milyen oltásod nincs meg?

@díva naíva: De akkor is elmész a szűrésre, még ha nehezedre is esik.
A pasik meg alapban elzárkóznak.:-(((

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.25. 09:42:34

@Gritty goose: Semmilyen pluszban kérhető oltásom nincs, csak amit kötelezően adtak anno.

Gritty goose 2011.07.25. 09:53:14

@Enchantée: És kellene, hogy legyen?
Nekem sincs, de ezt nem tartom hátránynak.

A lányom esetében már elgondolkoztam a HPV elleni oltáson.
Gondolom Te is!?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.25. 10:08:00

@Gritty goose: Lehet, hogy nem ártana, ha be lennék oltva 1-2 dolog ellen. Agyhártyagyulladás ellen is gondolkodtam rajta, aztán lebeszéltem magam. Kicsimet sem oltattam bárányhímlő ellen, inkább hagytam, hogy átessen rajta.
Nem hátrány, hogy nincs, legalábbis én sem úgy gondolom. Igyekszem amennyire lehet nem veszélyesen élni.
Kicsimnél meg csak tájékoztatnak majd mindenféle lehetőségekről... De már majd az új helyen! :)

Csillaggyermek 2011.07.25. 12:45:01

Visszafelé idekeveredtem én is kicsit :)

Prosztata és urológia szűrésre valóban nem járok el ... pedig azt hiszem lassan itt az első ilyen időpontja.

Viszont szexuális úton terjedő betegségek szűrésére elmentem, mielőtt az aktuális barátnőmmel leraktuk az óvszert (akkor viszont a HPV még nem volt benne, ha jól emlékszem).

Nekem a háziorvosom egyébként azt csinálja, hogy bezsarolja a pácienseit, nekem is a jogsira nem adott papírt, míg el nem mentem teljes vérképre, vizlet és szemnyomásvizsgálatra. Több ilyen hozzáállású orvos kellene.

Gritty goose 2011.07.25. 13:05:33

@Csillaggyermek: Na szép napot!:-D

A HPV most sincs benne....nekünk sincs az éves rákszűrésben!:-((((

Nagyon korrekt dokija van magának.:-)
süti beállítások módosítása