Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.07.27. 14:11 Gritty goose

Keresési címszavak...

....egy blogban láttam a minap, és megtetszett.
A blog statisztikában a kereső kifejezéseknél ezek szerepelnek.

Ezekre Ti kerestetek rá az elmúlt 7 napban:

jóni+masszázs - na igen, ez régi visszatérő találat a blogomhoz, másnak is tetszik, vagy piszkálja a fantáziáját.... úgy látszik :-)
joni_masszazs+csak1lany - és még mindig, csak már tudja valaki, hogy nálam látta, engem akar
jóni masszázs - bármilyen formában :-)
óbuda+jóni+masszázs - aha...a Budai elit is érdeklődik.:-)
"gritty+goose" - Ő már tudta, hogy engem akar olvasni
jóni+maszázs+élmények - ha így kereste, csak kíváncsi még
csak1lany - voltam, vagyok, leszek
kis erotika - fincsi kis játék, fantázia :-)
my secret - minden formában engem keresnek?!
szeretÅ‘ fogalm - azt hiszem, ezt míg élünk kutatjuk...talán mindenkinek más :-)
joni+masszazs - ejjjj...és még mindig ez alapján találnak rám
jóni masszÃ% - :-(
csikis+vagy? - nem, nem igazán :-)
fonatos - fogalmam sincs ez hogy jön a blogomhoz? tisztelt bíróság, nincs közöm hozzá.:-)
angolul hón - még magyarul sem tudok néha, de próbálkozom.:-)
erotikus+naptár+2011+július - passzolom, talán az erotikus szó, na de a többi?
Mit% - na mit? és KI?
hogy kell kÃ%2 - mit hogy kell? mert ez még számomra is talány
jóni masszÃ%2 - nem véletlen írtam át a címét annak a bejegyzésnek.:-)
szeretÅ‘ fo - az vajon miiiiIIIIiii? :-) rám férne, kellene, kerülendő, becstelenség....hm...aktuális hangulatom szabja, hogy melyiket is gondolom róla?:-))
anyos - az ami nekem nem nagyon volt, így sok sztorim nincs vele kapcsolatosan.:-)) szerencsés lennék? azt hiszem.:-)))
lapos hasam lett - huu de jó lenne, ha az igaz lenne.:-)) Csak próbálkozom.
jóni+masszázs+ - ugye nem lesz már többet ilyen?
legyen valami% - igen, ezt sűrűn gondolom.:-) aztán még sem lesz semmi.
szeretÅ‘ fogalma - még mindig nem jöttek rá, hogy mi is az?;-)


 

7 komment

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr533104379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 14:33:10

Pedig annyi más és több van a blogodban és benned! :))))
Anno én is cseréltem, hogy kevesebben találjanak rám, azóta csak a sok angolul tudó keres a greenshark-ra. :)))) De szerencsére (vagy sem) szinte csak arra keresnek. :)
Jókat nevettem a leírásaidon, bár a hieroglifákat néha nehezen vettem ki. Az a mai nehezítés volt, szemizomedzés céljából? :D

Gritty goose 2011.07.27. 14:48:56

@Enchantée: Amíg csak a jóni masszázshoz kötnek, addig jó nekem.:-)))
Akkor mélyebben és részletesebben nem olvasnak idegen szemek.

Nem tehetek róla, ezeket a karaktereket a blog.hu dobja...neked nem ilyen?

De ha belegondolok...:-)))...akkor edzésnek ez is megteszi.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 14:52:08

@Gritty goose: Végtére is igazad van, ha nem akarsz nyilvánosságot - márpedig miért is akarna az ember(lánya), legalábbis amit magunkról tudok, akkor így a legjobb. :)))
Kiegészítő edzés, hehehe. ;)

Gritty goose 2011.07.27. 15:09:20

@Enchantée: Volt nyilvánosság, aztán rájöttem, nem kell nekem, mert olyat is bevonzhatok, akit nem akarok.

Paranoia.:-))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 15:12:19

@Gritty goose: Csak egészséges óvatosság inkább. :)
A "fonatos" nem az avatarodra utalhat esetleg?

Csillaggyermek 2011.07.27. 17:27:05

@Enchantée: én is erre gondoltam rögtön, hogy a haj a képen.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 21:31:03

@Csillaggyermek: Vagy akár a fűző. Mindkettő gyönyörű! :)
süti beállítások módosítása