...már lassan el sem lehet igazodni.
Feliratkoztam még elsők között anno (gomba mód szaporodó oldalak tekintetében, már jó régen) a Bónusz Brigádhoz, majd jött a Kupon mánia, Kupon világ és a Minden kupon...s most már tényleg minden kupon, már nem látom át, annyian vannak.
Viszont a feliratkozásom szigorúan az elsőnél történt meg, a második kéretlenül spam levélként bombáz elég rendszeresen.
De kérdem én, tényleg van erre szükség?
Megéri ez nekik?
Ez olyan mint a használt ruha boltok. Amíg pár darab volt, gyenge minőséget is megengedhettek maguknak, utáltam. Majd jött az áttörés és minőségibb ruhákat kezdtek hozni, már láncolatok is alakulgattak, és most Dunát lehet rekeszteni a használt ruha boltokból. Félő, hogy most a nagy számok törvénye mellett lassan a minőség rovására kezd majd menni.
Na de maradjunk a kuponoknál.
Én egyszer vásároltam, de még nem használtuk fel.
Ha visszajön a nyár, felfogjuk, azon leszek.:-)))
Mostanában viszont azt figyeltem meg, hogy a kecsegtető ajánlatok, nem is olyan nagyon kedvezőek. Kedvezményesnek, kedvezményes, de ha megkapirgálom a lehetőségeket, akciókat, akkor kiderül, hogy az átlagos szolgáltatáshoz képest vagy nem sokkal olcsóbb, vagy sokkal rövidebb, hiányos.
Szóval...nem tudom, megéri ez nekik?
Van aki vásárolgat ezeken az oldalakon?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Férj 2011.07.28. 18:35:11
A kuponos szolgáltató elvárja (majdnem hogy kötelező jelleggel), hogy minimum 50% kedvezményt adjál a termékből, szolgáltatásból. Ezen felül ő minden egyes értékesítésből kap 30-40% (!!!) jutalékot. Tehát ezzel együtt az eredti lista árad ~30-35% nál vagy. Lehet, hogy van olyan termék amin van 300% árrés a beszerzési árhoz képest, de nem ez a jellemző. Mit tehet a kereskedő? Jelentősen felüláraz egy annyit messze nem érő terméket, annak érdekében, hogy minimalizálja a veszteségét, vagy benyeli az egészet marketing költségként. Miért csinálja mégis? Mert a konkurencia is csinálja, és nem szabad lemaradni a versenyben.
Egy valaki jár jól ebben a buliban: a kuponos cég. De ő vastagon...
Gritty goose 2011.07.29. 07:50:00
Nagyon, nagyon....hm...;-)))))))
Csillaggyermek 2011.07.29. 10:08:32
Gritty goose 2011.07.29. 11:39:26
Na ezzel kicsit vitatkoznék.
Azért ha megnézi a madaras és a lecsós központokat, akkor ott is látszik ez a csőbe húzás.
Csak az akciós termékért megyünk és mikor kijövünk tele a kocsi.
És ez alól én sem vagyok kivétel.:-(
Persze, a fizetésünk az korlát, tehát nem két talicskára, de azért megveszünk olyat is, amiért nem mentünk, de az akciós termék becsalt minket.
Ez a lényeg nekik.
Csillaggyermek 2011.07.29. 16:07:01