Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2012.02.13. 08:19 Gritty goose

Barátságról alkotott ....

...frappáns kis receptje.
 

1. Kemény meló.
Nem vitatom, ezt én is érzem, tudom.
Nem dőlhetünk hátra és a másikra bízva magunkat, önfeledten lubickolva azt feltételezve, hogy innentől működik....mert ezt így tényleg nem igaz.
 
2. Barátokat meg válogatni kell.
Hm...na itt kezdődik az én problémám.
A sokból lehet válogatni. A szénakazalban lehet keresni. Na de a nincs közül mit válogat az ember?
Biztos bennem van a hiba, de azonos köröket futok meg nap, mint nap. Munka, közért, utazás haza.
Ebben a közegben nincs mód ismerkedni. Vagy menjek oda mosolyogva a számomra szimpatikus emberekhez és kezdeményezzek beszélgetést?
Nos, ez nem én vagyok.
Úgyhogy nincs miből válogatni, kiválogatni.
 
3. Barátsághoz nyitottság kell.
Na pont előbb taglaltam. Nyitott lennék én, de nem ezekben a körökben, ahol nap, mint nap forgok.
Nem gondolhatja komolyan, hogy a közértben fogok napi pár perces beszélgetésekkel barátra lelni.
Hallott valaha is valaki arról, hogy pl. a fél éve minden nap felületes pár szavas csivitelés alapján valaki tett volna egy olyan lépést, kérdést, hogy az egy privát program meghívásról szólt volna? 
Konkrétan....a hentespult mögött lévő szimpatikus 30-as csajszi, akivel 2 naponta pár szót váltasz, az egyszer azt mondja, hogy figyelj csak, holnap este lesz egy kis kártya parti nálam, nincs kedvetek a pároddal átjönni?
Nem tudom elképzelni, hogy erre valakinek az lenne a válasza, hogy: de, velem ez már előfordult.
Szóval....nyitottság...igen, kell, a megfelelő helyen és időben.
Csak én azt érzem, soha nem vagyok a megfelelő helyen!
 
4. Barátsághoz végtelen sok idő kell.
Igen, de előbb feltételezett fél éves intervallum, azt gondolom már elég sok idő...még sem tartom reális helyzetnek.
 
5. Kezdj magaddal valamit, érezd jól magad.
Jó....táncolhatok, nyelvet tanulhatok...ettől még nem érzem azt, hogy olyan közegbe kerülnék, ahol a kártya partis meghívás elhangozhatna.
Biztos hülye vagyok...és korlátolt.
 
Kérdem én.....neked mi a recepted a barátsághoz??????????????????
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: véleményem mr.g. kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr864098699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása