Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2013.02.05. 15:05 Gritty goose

Ezt a kurva facebookot verné meg...

...a fene.

Nem nyugodtam bele, hogy nem fekhetek a kezei alá.
Még csak pár nap telt el, de azon jár az agyam, hogy miként kaphatnék még ebből az élményből.

Kerestem más masszőrt.
Jajjj istenem....hogy kik és mik vannak.
SZŐRNYŰŰŰŰŰ!!!!!!!!

Kerestem már kupont.
Hehhheee...masszőzök tömkelege.

Rákerestem a nevére, mert a számát nem tudom a kuponnal együtt odaadtam neki azt is.
A neve alapján eljutottam ehhez a kurva oldalhoz.
Ahol egyszer már voltam, de sürgősen távoztam is róla.
Most meg megint beleakadok...mert hogy emberek tömege létezni sem tud nélküle.:-(((((((((((
Na jó, akkor írok neki üzit külsősként.
Majd pár órával később rájövök, OK, de hogy és hova válaszol? Kérdés, egyáltalán megkapja?
Akkor egy gagyi, kamu regisztráció.
Küldtem, de megint pár nap múlva felmerül a kérdés....ha nem vagyok ismerőse megkapja?
Na akkor teszteljük a rendszert.
Lányom nem az ismerősöm.
Üzenet küldés.
Nem kap semmit.:-(((((((((
Üzi küldés így, meg úgy, majd ismerősnek jelölés, de nem igazolj vissza, üzi küldés.....
ÉS SEMMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hát megbaszhatja az anyát az oldal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hogy lesz nekem újból időpontom HOZZÁ?!

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás hangulatom kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr685073531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása