Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2013.02.19. 18:28 Gritty goose

Tudom, tudom...

...kissé lapos, "üres" és akár semmit mondó a naplóm azon bejegyzései is is, amik oly ritkán születnek.

Ennek több oka is van.
Minap megpróbáltam megfogalmazni Mr.G-nek is, de nem tudom, hogy érthető voltam-e?

Már nem feszít annyira, ami ott benn, vagy már nincs is ott benn igazán semmi?
Nyavalygás nem visz előrébb, csak megbetegít.
És már nincs mit mondanom.
Újra és újra ugyanazt leírni sem élvezetes, nem hogy olvasni.:-)

Amikről megírhatnék, mert nem az eddigi csapás vonalak, az meg elég konkrétum és azt meg nem akarom.

Persze, örömteli dolgokkal is telerakhatnám a naplóm....hm...lehet...elkezdem.:-)))))

1 komment

Címkék: hétköznapok hangulatom véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr265097432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2013.02.22. 13:36:39

Még ha szinte ugyanazok a dolgok is foglalkoztatnak, de nem mindig ugyanúgy. Szerintem spirálisan működik ez (is). Én kíváncsi vagyok a semmijeidre, a szerinted lapos és üres dolgaidra is. :)
süti beállítások módosítása