Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2013.02.20. 19:00 Gritty goose

Álmodtam...

...hogy...jött egy sms. Jelzi, hogy van egy szabad órája, ha jó nekem is, akkor vár.

Jó volt nekem is, mentem.

Álmomban a szoba másabb volt, mint amire emlékszem, de a hangulata ugyanaz, kellemes, lágy, meleg.
Mosolyog, ismerősként fogad.
Míg vetkőzöm pár szót váltunk, de nem firtatunk semmi fontos dolgot.
Az ágyon elnyúlok, messze nem vagyok olyan feszélyezett, mint első alkalommal.
Ismét betakar, meleg, puha textilt érzek a testemen végig.
Jobb lábamat szabaddá teszi és finom, lágy, de férfias mozdulatokkal végig masszírozza. A talpamnál kifejezetten jól esik és első sóhaj el is hagyja a számat.
Bár kissé szégyellem magam érte, ezért rá is kérdezek, ciki? Nem, nem az.
Fenekem felé kúszik a keze és a levegő bent szorul a tüdőmben.
Hahóóóó....lélegezz!
Átmasszírozza a hátsóm és én nem tudom bent tartsam, vagy próbáljam némán kifújni?!
Nem megy!!!!!! Vagy megfulladok, vagy sóhaj szakad ki belőlem.
Most akkor mi van? Nem ezért jöttél?
Egy kis kényeztetésért?!
Az, hogy reakciót vált ki bennem, az legyen az Ő gondja...nem akadályozhatom meg, csak ha szólok...na de ezt nem teszem.:-)
Bal lábamnál sem járok másként. Csak remélem, hogy nem hall és nem érzékel.
Végre betakar, szabaddá teszi a hátamat és derekamat.
A zene lágyan szól, ez most más, mint a múltkori.
És a fejemnél állhat, két keze a nyakamtól siklik lefelé...érintve az összes érzékeny pontomat, gombóccá összegyűjtve a derekamba tolja bele. 
Na, ezt már nem bírom!!!!!!!!!!!
Tudja, emlékszik, hogy ettől "halok" meg?
Visszafojtom mindenem, hogy ne áruljam el magam.
Nem megy, a fene egye meg!!!!!!
Sóhaj szakad ki és a visszafojtott levegőnek az lett az eredménye, hogy lassan már zihálok, nem mintha a mozdulataitól nem tenném, de így fokozottabban.
Nem kegyelmez, pedig nem hiszem, hogy ne hallaná és érezné, hogy veszélyes amit művel, tűzzel játszik.
Jaaaa...hogy Ő ezt nem tudja?!
Nem tudja, hogy egy alvó oroszlán fekszik a keze alatt?
Múltkor még óvatos volt és ebben a helyzetben abba hagyta, pózt váltott és más területet lazított...de most nem.
Akkor most mi legyen....vagy átadom magam az érzésnek és lazítok, hisz ezért vagyok itt, vagy a következő fél órát is még görcsben fogom eltölteni.
Hát nem, én nem fogok itt kínlódni, a jelenlegi életem elég szenvedés és önuralomról, önmegtartóztatásról szól, legalább itt ne kelljen visszafogni magam. Ő meg egye meg, amit főzött.
Ha nem tetszik neki, akkor váltson ritmust, érjen hozzám másként....akkor nem lesz ilyen "forró" a levegő.
Elengedtem minden gondolatot, félelmet és csak a mozdulatait figyelem.
Figyelem, ahogy az érintésére libabőrőzni kezd a karom. Ahogy a derekamban harci táncot kezd lejteni a vágy.
Nem lassít, nem lágyul az érzés, keze kúszik a gerincemen fel, tarkómba felnyomva az érzést.
Majd visszacsúszva a derekamból apró lökéseket érzek minden felé áradni. Érzem ahogy követi a csípőm a kezét. Érzem, ahogy lüktet az egész és a fenekem a kezével harmóniába kerül.
Nem érdekel, mit hall, mit érzékel....MOST jó ez nekem!!!!!!!!!!
Megállt az idő, fogalmam sincs mennyi ideje "táncol" a testem az ágyon....de érzem, lassan kifutunk az időből.
Mozdulatai lassulnak, már érint olyan részeket is, mely hidegen hagy, csak jól esik, masszíroz, lazít, átgyúr.
Légzésem még nem az igazi...de bízom benne mire fel kell ülnöm, már magam leszek.
És meglepetésként ér a felismerés, búcsúzóul kapok még egy kis derék kényeztetést, mint aki azt mondja, nehogy jól érezd már magad.
Ezt nem hiszem el, szórakozik velem?
Tenyerét megpihenteti a hátamon, jelezve itt a vége...de érezheti a testem még nincs lenyugodva, légzésem még szapora és meg meg remegek, hisz nem mozog a keze, de a tenyere azon a ponton nyugszik, ahol most már nem kellene.
Felültet, hogy nekem háttal van....most akkor mélyen beszívjuk a levegőt, majd ha elfordít, akkor kifújjuk.
Na meg ahogy ezt a nyuszika elképzelte. Mély be és ki most máshogy menne, de nem a levegőnél.
Hogy képzeli ezt!?
Felkacagok és képtelen vagyok bárminemű mély légzésre.
Jelzem, adjon időt, hogy összeszedjem magam. Vár egy kicsit és megpróbál kiropogtatni. De én annyira laza vagyok és folyok, hogy nincs mi ropogjon.
Majd vállaimat még megnyomkodja és közli kis cinkos mosollyal a hangjában: váljék egészségedre.

Mi van....ennyire DÖG nem lehet.:-)))))))))
Hát ezt nem hiszem el. Gonosz disznó, aki pontosan tudta mit csinál.
Vagy tévedek?

Új időpont nincs, majd akkor, most nem kapok közelebbit...pedig...már most újból ott feküdnék.
Ha lesz lemondás, majd hív.

És mosolyogva elenged isten hírével.
Igyál sokat.

Felriadok....mert szomjas vagyok!!!!!!!! 


Szólj hozzá!

Címkék: illúzió hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr195099341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása