Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.02. 19:15 Gritty goose

2013.12.13. - Mi kell a jó szexhez...

...velem?

Jött a kérdés.

És szembe nézett velem egy álló idegen, kinek az arca nem látszott, csak a nadrágja, melyből egy alig merev pénisz lógott ki/lefelé.

Mi kellene a jó szexhez vele?
Egy hatalmas AGY!


(nincs humoránál a hölgy)



De tényleg mi is kell...
...egy jó szexhez?

Ültem a BKV-n és gondolkoztam! Szoktam azt is ám!
És mi is kell hozzá?
Egy jó partner!
Mitől jó a partner?!
Na itt már bele is másztam egy sűrű sötét maszlagba...
Tulajdonké​ppen mikor milyen hangulatban van az ember!
De ettől jó a JÓ partner, ha képes rám hangolódni, vagy képes adni az impulzusokat, amire ráhangolódhatok!
Finom apró rezdülések, egy csillanó tekintet, melyből tudod, hogy kíván és a legszívesebben ott, akkor a magáévá tenne, mindegy hol, kivel vagytok!
Akinek örömöt akarsz szerezni, akit megakarok őrjíteni, aki a mosolyomtól is oda van értem, aki tudja, hogy ha a nyakamba csókol, akkor a bugyim nedvesedni kezd Tőle!

KÉMIA!

Nos, kisördög meg mondta a Nő akkor érzi jól magát, ha ki van elégítve!

Volt egy kis csendes időszakom...melyből a napokban kibillentem.
Most a libidóm a fejemen táncol és megőrjít a ritmusával.
5 nap múlva lejár a kreditem és azt hiszem megint egy darabig csendben maradok.
Nem itt, nem így fogom megtalálni a partneremet, szeretőmet!

Az ami hiányzik, itt nagy ritkán fordul elő!
Személyesen kénytelenek vagyunk a lassú táncba kezdeni! Óvatosan, puhatolódzva ismerkedni! Nem tudom elképzelni, hogy ha valakivel személyesen akad össze a szemünk, akkor a 10. percben már azt firtatná, hogy miként szopok és jól csinálom-e?! Személyesen nem is így kapnám a kérdést...és nem lenne kérdés!
De lehet naiv vagyok már megint?!

Mindenesetre​ látom, jövő hét péntek reggelére kerítenem kell(ene) egy kora reggeli látogatót.
Szabin leszek, ráérek...gondolatban most elnyújtózom az ágyamon...


(kissé kívánós lett a hölgy)

Szólj hozzá!

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr355840054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása