Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.06.07. 12:04 Gritty goose

2014. május 05.

Vajon nekem való???!

Hétvégén ismét körbenéztem az álláshirdetések között.
Még mindig másodállást keresek.
Találtam ugyan, de azt érzem a kapacitásom még bírna hétvégére valamit.
Ha már pasi nem szökkent be az életemben, aki mind időben, mint az energiáimat lekösse, így akkor inkább pénzt keresek a lukas óráimban.
Kell, mert az állam nem támogat mától, csak azért mert 20 éves lett...mindegy, hogy tanul majd még 2 évig és nem fog dolgozni.

Szóval láttam egy hirdetést.
Elgondolkozt​am, ez most kamu, vagy átverés és rejtett hosztesz álláshirdetés?!
Jelentk​eztem, mit veszíthetek(?), majd a válaszból okosabb leszek. Rutinom azért annyi már van, na meg a megérzéseim sem szoktak csalni...
Jött ma a válasz.
És nem, nem rejtett "fizetős szolgáltatás"-ra keresnek lányokat.
Maga az elképzelés nem rossz, még tetszik is.  

Ha nagyon leegyszerűsítem, akkor azért fizetnek, hogy 6-10 órán keresztül férfiakat ráhangoljunk arra, hogy miként is kell jól és sikeresen a nőkkel kommunikálni?!
Nos, ebben azt hiszem partner lehetek sokaknak. 
Ahogy sejtem, ez egy adok-kapok játék, csak itt (ahogy itt a neten is lassan) nekem kell kezdeményezőnek, kicsit dominánsnak lenni az elején, adni, hatni a másikra, hogy a szárnyacskái nyíljanak, magabiztossága, egoja, férfi identitása ébredezzen.
Nincs tétje, akár tetszik a pasi, akár nem, a program végén Ő balra, én jobbra megyek. Nem kérnek számon, hogy de hát adtam a jeleket, akkor most mi ez a kézifék!? De nekem is tisztában kell lennem, hogy ha tetszik a pasi általam lendületet kapva, az épületből kilépve a szexualitását nem rajtam vezeti le, hanem máson.

Hm...nem ezt teszem nap, mint nap itt is!?  

Hát jelentkeztem, jöjjön aminek jönnie kell! :-)

Szólj hozzá!

Címkék: gondolataim munkahely


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr526284688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása