Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.06.07. 12:02 Gritty goose

2014. május 04.

Szerencsés/szerencs​étlen jelentkezõ...

Hogy minek is nevezzem magam sem tudom, mindenki döntse el saját maga.

Azt gondolom, hogy egyébként sem vagyok az elején egy egyszerű eset. Vannak elvárásaim, mind IQ-ban, mind EQ téren...és akkor még jön a külső is, ami persze összefügg az előző két szemponttal. 
Ezek után tudom, hogy még így sem vagyok könnyen kimozdítható...mert nem adom a számomat 3 levél váltás után, még ha a külcsín és a (addig érzékelhető) belbecs a helyén is van.
Szeretem érezni azt a bizsergést, hogy látni akarom, kíváncsivá tett az illető.

Minap kicsit engedékenyebb voltam és esélyt láttam arra, hogy ezt az érzést elérte volna az illető, ha még húzzuk pár levélváltásig a dolgokat.
Így kivételes pozícióba került, megkapta a telefonszámomat.
Valami​t jól csinált. 
Hívott is. Kellemes hang, édes stílus, fülemnek tetsző benyomás.
Fél óra csivitelés után külső körülmények miatt le kellett tennünk, majd még hív.
Gondoltam, hát majd hív, ha meg nem, akkor elbuktam a telefonos teszten, valami nem tetszett neki. Hangom, stílusom, reakcióm...stb.
De hívott egy óra múlva. Ismét majdnem félórás csivit, majd a lényegre tért. Másnap egy tali?
Ám legyen. 
"- Akkor 14.00-kor, de majd holnap délelőtt még hívlak, hogy hol is találkozzunk, hol tudlak felvenni."

Azóta hív.

Ki érti ezt?!
Én nem!

Szólj hozzá!

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1006284687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása