Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.04.29. 22:31 Gritty Goose

Azt hiszem, életem...

...legszürreálisabb napja volt a mai.

Az egy dolog, hogy ismét sikerült összehoznom egy dupla randit, de hogy mind a kettő maga nemében a rekordok könyvébe is kerülhetne?! Az biztos.

Az egy dolog, hogy a napközben édesen el viberezgető pasika elcsábít estéhez magához. Jelzi neki ma is jó és holnap este is.
Mikor közlöm, hogy a ma lenne a jobb, nem hátrál.
Elmondom neki, hogy munka után még hazarobogok, aztán találkozhatunk.
Helyesel.
Itthonról írom, hogy mikor érek vissza a városba, közli, az sajna már késő.
Azt hittem viccel.
Kiderül nem.
Max. 8-ig ér rá(m).
Feldobom, akkor hagyjuk a mai napot, majd találunk más napot.
De Ő látni szeretne, na meg...én "éhes"?
Csessze meg, igen, "éhes" vagyok és már a lelkem ismét a régi, naná, hogy rám férne egy kis "evés"...de ettől még hagyjuk a mai napot.
De, menjek.
Mentem.
Megérzésem nem csalt, helyeske, édeske...gyönyörű kék szem, fehér szikrázó fogak, édes mosoly...és izgató hang, amit a telefonban már hallottam.
Kicsi pironkodás, de nála landolunk...amin majdnem hangosan felnevettem, mert elsőre azt hittem, hogy pontosan abba az utcában és abban az épületben vagyunk, ahova két ünnep között Mr.A = az "APUKA" vitt.
De rájöttem, nem, egy utcával arrébb vagyunk.
A lakás, legénylakás, szép, gusztusos, de élhetetlen egy nő számára.:-)
Kicsi beszélgetés, majd az első csók elcsattan...további lépés a képzelet szüleménye...egy biztos...10 percelkésőbb, mikor már lassan mindenbe belefelejtkeztünk...érzem, valami nincs rendben.
Ránéztem, szemeim "baj van?" sugározták...erre felpattan és közli, hogy bocs, ez nekem nem megy.
Mi nem megy?!
Neki ez nem megy.
A kutya fáját! Mi nem megy...de hallgatok, csak a szemem beszél.
Nem mond semmit, csak hátrál.
Belém hasított a hátrálástól a múlt hét péntek...és a legszívesebben rá ordítottam volna, hogy "neked IS mi a fasz bajod van?!???"
De nem tettem, felálltam és vettem a cipőm.
Nem kérdeztem, nem szóltam, nem magyarázkodott nem kért elnézést, nem sajnálkozott, szótlanul lépdeltünk egymást mellett.

Mulattam magamban, hogy én mekkora lúzer vagyok...csak ilyen balfaszokat fogok ki?!
Még egy tisztességes kefélésre sem találok egy pasit?!
Nem tetszettem neki valószínű...bár, akkor én nem viszem fel a lakásomra az illetőt, hanem a kocsiban elköszönök...vagy nem is hagyom beszállni.
De tudjuk, nem vagyunk egyformák.

Másik hülyeség ma estére, hogy fenn vagyok a lila oldalamon és keresgélek...igen, még ezek után.:-)
Mert mára ez nem volt elég!?:-)))
Na ná, hogy sokan megtalálnak és közte egy 27 éves fiúcska. A beszélgetés a kora ellenére vele a legnormálisabb.
Kéri a számom, vagy ma este egy talit.
Nem akarom, de meglátom, hogy Mr.Böngyöri belép az oldalra. Nem tudom, hogy mit csinál nekem az oldal, ha egyszer nem kedvencem és Ő letiltott, akkor miért látom, hogy belép?
Na mindegy, látom és menekülőre fognám magam. Nem is értem miért ilyenkor...20.00 után már bőven én vagyok fenn és Ő nem szokott. Most miért jött?
Vajon tudja, hogy én látom Őt? Az, hogy a reglapját nem, na az egy dolog, de, hogy belép azt igen.
Végül is mindegy, ennél jobban már nem tud letiltani.:-))))
De az biztos, hogy a 27 éves fiúcska ennek köszönhetően kapta meg a számomat és egyeztettünk egy tali, még ma este.
Nem vagyok hajlandó messze menni, így a Köki a cél. Neki 45 perc, nekem 7. De Ő tudja, megéri bumlizni vagy sem?
Azt hiszem most már azt mondaná, hogy nem, nem éri meg.
De mit tehetek, ha  a látványától azonnal menekülőre fogtam, így is 10 percre disztingváltam.
Aztán elköszöntem és eljöttem.:-)

Nem mondom, hogy sokáig akarok emlékezni erre a napra!!!!!

 

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr648674304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása