Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.05.21. 22:39 Gritty Goose

És nem adtam fel...

...mert nem adom fel...így a flow érzés megmaradt...itt van nálam.:-) :-) :-)

Az idővonalamra ugyan nem pakoltam ki, de 1-2 üzenetet elküldtem...és jókor, jó időben, a megfelelő személyeknek.
Így lett kíséretem a csütörtöki PASO koncertre, sőt...egy volt osztálytársnőm aznap délután bejelentkezett, hogy Ő is megy, de egyedül van, hozzám csapódna.
Ismertem az érzést, ami gyötörte...nekem sikerült megoldanom, nanááá, hogy nem hagytam magára. Hálás volt nekem, én meg örültem, hogy meg volt az aznapi jó cselekedetem.:-)
Péntek estére meg sikerült a nagyon Vastag Csabás barátnőmet elcsábítanom, így sörözni indultunk a Corvin negyedbe.
Végül a Város ligetben a Fröccs fesztiválon kötöttünk ki.
Nagyobb, szellősebb, hangulatosabb és még zene is volt.:-)
Így sikerült még megmozgatnom régen punyadt végtagjaimat egy kis zenére.:-)

És a hab a tortán...egy éppen kosarat kapott féle státusz felé haladó srácnak sikerült megemberelnie magát és meglepnie.
Igen jó időben, jó időzítve felajánlotta, hogy fröccsözésből hazafelé felszed és hazavisz.
Hm...állapotomat nézve azt gondolom, hogy jó döntés volt, hogy elfogadtam. Nem biztos, hogy jó szemmel néztek volna rám az éjszakain, ha végig vihorászom az utat.
A fiú helyes volt, meglepően friss és valós képet küldött, így mikor megláttam kellemesen csalódtam...nem hasított belém az az érzés, hogy menekülj, gáz, ronda, puhos, taszító.

Egyáltalán nem volt taszító, sőt...
És milyen finom a szája...és milyen isteni...hm...az ágyban.

Nem szoktam, nem jellemző rám...úgy látszik most élem második tini koromat.
Igen, én is bevállaltam egy egy éjszakás kalandot.
Hogy ebből több éjszaka lesz vagy csak ennyi, nem tudom...ahogy elment, nekem úgy tűnik lesz még folytatás.:-)

Vajon az egy éjszakás kalandoknál is van még ez a hülye három napos szabály?
Vagy ott több hetes szabály van?

Hm...ha belegondolok...Mr.Böngyöri is 2,5 hétre rá jelentkezett.
Na de nem Ő az etalon.:-)

Na majd meglátjuk!
Mindenesetre most megint 1,5 hónapig türelmesen el vagyok...bár, már ma is jöhetne ez a kis Mr.Meglepi.:-)))))

Szólj hozzá!

Címkék: gondolataim hangulatom élményeim kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr768737224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása